Hvor lenge har du prøvd å være en annen

 

Hvor lenge har du prøvd å være en annen

En etterligning etter noe du ikke vet helt hva det er

Har du funnet det du leter etter

Hvor har du lett

Hvorfor er bestandig alle andre så mye bedre enn deg selv

Det er bare du som føler det sånn

 

Er snart tiden inne til å slutte å lete

Det er ingen hensikt å lete mer for du finner ikke det du søker

Du finner det ikke et eller annet sted

Du finner det kun i eget hjerte

Det er der du finner fred

Det er der det er godt å være

Når du finner ut at det aller beste du kunne tenke deg i verden, det er å være deg

Når du ikke vil bytte med noen annen

Da er du hjemme

Det er der du hører til

Da finner du det unike i deg

Det som er meningen at du skal vise verden

Vis verden hvem du er

I dag

 

ps.

Er det ikke merkelig? I dag sa jeg ut i luften, jeg vil ha et bilde som passer til denne teksten. Så blar jeg i månedsbilderegisteret på bloggen, velger tilfeldig september 2019, blar litt og velger så tilfeldig dette bildet, limer det inn og så leser jeg teksten og blir forbløffet. 🙂 Tilfeldig? Jeg ser nemlig ikke teksten før jeg får limt det inn og jeg husker slett ikke alle de hundrevis av bilder jeg har 🙂

2 kommentarer
    1. En fin tekst er det også 🥰 Det å være en annen har jeg nok sluttet med for mange år siden. Det var noe som liksom var mer viktig i tenårene, innen man fant ut at man var god nok som man var 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg