Av og til må jeg bare le av det jeg får opp, når det stemmer

 

Jeg er ikke noe glad i vanlig husarbeid.

Det jeg derimot liker veldig godt, er å rense hus for energier.

Alt vi gjør setter spor etter seg.

Alt andre gjør og har gjort, setter spor etter seg.

Energiavtrykk.

I enkelte områder kan det derfor være tungt.

Det kan skape hodepine, trøtthet og nedstemthet.

Jeg renser nå et hus i et område der jeg tror det har vært mange småkonger og ufred.

Jeg ser gravhauger og båter som brenner.

Dette blir så bekreftet ved at vedkommende forteller at det nylig har vært utgravinger der.

Tenk hvor mye som henger igjen etter slike hendelser.

Jeg tror ikke noen går igjen, men energiene er der.

Det rare som jeg ikke har funnet svar på enda, er hvorfor ting kommer lagvis.

 

Jeg renset for en stund siden et hus der barna sov veldig urolig.

Lenge var det bra, men nå var det uro igjen.

Det lille barnet var redd og sa det var en mann der.

Barn er jo ofte mye åpnere enn oss voksne.

Og i det hjernebølgene går litt opp og ned når vi sover, tar de lett inn ting.

 

Jeg setter meg ned i meditasjon og ber om å få opp huset.

Jeg drar ikke dit fysisk.

Energiene er ikke stedbundne så etter det jeg opplever, er det helt unødvendig.

Jeg “ser” da lett denne mannen.

Det jeg er usikker på er om han er levende eller død.

Jeg har ikke lært å skille mellom det enda.

Jeg føler egentlig det er en som begynner å bli litt dement og som da lett går inn og ut i bevisshet.

Alt jeg føler vet jeg jo aldri om det er sannhet eller bare noe jeg tror.

Men han liker ikke rot denne mannen.

Det er som om han går rundt i nabolaget og er ergerlig over alt som ikke er i orden.

Blant annet lyspærer som ikke virker.

Det er som om han også går gjennom husene og pirker på det som er rot.

Jeg ber så om at energiene blir renset.

 

Jeg forteller så dette til den som har bestilt rensing.

Her er svaret jeg fikk:

 

Minstemann var våken i natt også, men roet seg mye fortere. Vi har satt inn et lys hos han, så det ikke blir helt mørkt, og det virker som det hjelper litt. Han sa ikke noe om at han var redd i natt, så det er bra.

Vi har en utelampe på veggen til uthuset med bevegelsessensor på. Denne slo seg av og på i ett sett hver kveld, og jeg syntes det var så ubehagelig at vi koblet ut solcellebatteriet, så nå virker den ikke lenger. 😅
Han liker sikkert ikke at jeg har et pappeskelager i innerste rommet i uthuset heller da..

 

Da måtte jeg jo le, for det er så merkelig.

Jeg vet jo ikke en gang hvor i landet dette er.

Hvis man ikke tror, kan man jo si at det er tilfeldig, men det er ganske liten sannsynlighet for at jeg skulle treffe med den lyspæren.

Da krysser vi fingrene og håper det blir ro i huset igjen.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg