Gratulerer Siri Rød med dagen din i dag

 

I dag skal jeg gjøre noe jeg aldri bruker å gjøre.

Jeg skal hylle en person på hennes bursdag.

Jeg skal hylle Siri Rød, fordi jeg setter så stor pris på henne.

Nå har jeg mange jeg er glad i så det er ikke nok til at jeg skal blogge om dem.

Men Siri er så mye, mye mer.

 

En annen god venninne av meg spurte meg om jeg var med i Siris hjertekammer.

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til grupper, men tenkte jeg skulle gi den en sjanse.

Etter å ha sett videoen som du finner i klippet under her, så ble jeg solgt.

https://www.facebook.com/siroed/videos/10152015834433079/

For hvilket menneske er det som tør å legge ut video av seg selv uten sminke og i pyjamas.

Hvem av oss ville vel det når vi skulle profilere oss selv.

Men slik er Siri og det er det jeg beundrer henne aller mest for.

Hun gir av seg selv, hele seg, akkurat som hun er.

Hun deler av sine svake sider og sine sterke sider.

Hun er så varm og så menneskelig og så raus.

Når hun ler med den gode latteren sin som du ser her på bildet, ja da sprer hjertevarmen seg.

Det jeg nok kan lære mest av, er hvor modig hun byr på seg selv.

Mens jeg prøver å unngå å bli tatt bilde av, stiller hun opp med egne videosendinger.

Hun har vært mye syk det siste året.

Hun elsker arbeidet sitt med det spirituelle og blir litt lei seg når hun ikke greier det og må ta pause.

Hun sier at når hun jobber med det spirituelle, glemmer hun bort alt det som er vondt i kroppen.

Mens jeg sitter hjemme og syter, fordi jeg ikke greier ting, så er hun fornøyd hvis hun har dager hun klarer å få bevege seg og er smertefri

Hun er fantastisk i å se det positive med sin dag og sin lille familie, som hun forguder.

Den gleden hun viser, kan smitte alle i hennes nærhet.

Men hun er heller ikke redd for å vise når hun er sår og lei seg.

 

 

Etter at jeg hadde meldt meg inn i hennes gruppe og fulgt henne en stund, dro jeg i 2014 på alternativmesse.

I hotell-lobbyen ser jeg Siri komme og jeg reiser meg opp for å si hei.

Jeg så ikke noe mer til henne den gangen.

Så legger hun ut på siden sin at hun skulle på Arthur Findlay College for spirituelle.

Jeg har hørt om Arthur Findlay før, men i det hun la dette ut, forstod jeg at nå var tiden inne.

Vi hadde følge på reisen til England, men ellers hadde vi ikke så mye kontakt den første gangen.

Jeg var litt i min egen, lille boble og hadde nok med meg selv.

I fjor høst dro vi igjen sammen og nå hadde vi mer kontakt.

Vi kjenner nok begge at vi har en nær kontakt og mye felles tanker.

Selv om vi også kan være uenig i en del, akkurat slik det skal være.

Av og til ringer hun på messenger bare for å fortelle noe hun ler av.

Det er simpelten bare herlig.

 

Det fine med Siri er at hun er så åpen og ærlig.

Hun har ingen skjult agenda, du vet hvor du har henne.

Hun er dessuten rasende flink i det hun gjør.

Hun står på scenen som medium, hun driver med healing og readinger, både skriftlig og som aurafgrafh.

Når du er med i hennes gruppe, deler hun av seg selv.

 

Konsentrert som medium

 

Her kan du melde deg inn i hennes gruppe:

https://www.facebook.com/groups/285387111600855/

Og her er siden hennes, hvis du heller vil like den:, men hun er mest aktiv  på gruppesiden:
http://www.facebook.com/sirishjertekammer/

Hun har live videosendinger og hun deler ut kort og har ofte små oppgaver man kan prøve seg på.

I tillegg har hun gratis fjernhealinger hver uke og give aways når hun har noe å feire.

Da trekker hun ut gruppemedlemmer som vinner readinger, osv

For de som bor i nærheten av henne, har hun også kurs og meditasjonskvelder.

Heldig er de sier jeg, som har henne så nært.

 

Derfor sier jeg Gratulerer med dagen din i dag, Siri Rød.

Heldig er jeg som har fått lære deg å kjenne.

Takk for den du er og for jobben du gjør med å være et lys i verden.

Du har virkelig tatt livsoppgaven din på alvor og gjør en fantastisk jobb.

Veldig glad i deg, snuppeduppa mi.

I dag

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg