A song just for your feeling

Ordene under her er ikke mine.

De er fra The Scorpions og sangen hører dere, hvis dere åpner linken nederst.

Jeg kan kanskje si at den dukket opp tilfeldig.

Hvorfor vet jeg ikke.

Så kan man diskutere hvor tilfeldig det var, etter som om man er skeptisk eller ikke.

Hvor vidt man tror på at ting blir lagt til rette eller at det er jeg selv som planlegger det.

I virkeligheten fant jeg denne sangen for en stund siden.

Jeg lagret  teksten på utklipp her på bloggen, for å ha den til senere.

Og så glemte jeg av det.

 

Når jeg så setter meg ned for å skrive blogginnlegg, er jeg litt småstresset inni meg i dag.

Slik jeg så ofte er, indre stress uten at jeg har det travelt.

Så jeg funderer på hva jeg skal skrive, åpner tilfeldig ett av  de 118 innleggene som ligger lagret, som kladd.

Da dukker ordene opp, kun ordene.

Og i og med at jeg har glemt hvor de kom fra, måtte google hjelpe meg.

Å ja det var den sangen ja, den sangen med den fine teksten.

 

Jeg lytter til sangen og kjenner en indre ro

Akkurat hva jeg trengte i dag

Både melodi og tekst rører meg sterkt

Husk at det er healing i både ord og lyd, det er energifrekvenser.

Jeg hadde en god meditasjon før jeg startet skrive

Der jeg følte kontakten med de som er rundt meg, som hjelper meg

Følelsen da som kommer er at jeg blir gitt det jeg har behov for

Det å ha tillitt til prosessene uten å være engstelig eller gruble

Ha fokus på det jeg ønsker, det gode i livet

Det gir meg en ro inni meg

Det var akkurat det jeg hadde behov for og det fikk jeg

I dag

 

 

I was born from the sound of the strings

For someone to give everything

To be a song just for your feeling

Close your eyes and I’ll try to get in

To waken your heart like the spring ‘

Cause I was born to touch your feelings

Steal the time, take a song and be glad

Be free as the birds, don’t be sad

Your time will come, I’ll make you feel it

You’re still young like the sun after rain

Follow the light it’s not in vain

And you will see I’ll touch your feelings

You’ve got your songs

They are everyday for awhile

Just the only way to feel all right

You’ve got your songs

They are everyday for awhile

Just the only way to feel all right

You were born just to lose or to win

To be someone’s chime in the wind

To live between your mind and feelings

Find your way, check it out

Learn each day

Follow the light, it’s not in vain

And you will see I’ll touch your feelings

You’ve got your songs

They are everyday for awhile

Just the only way to feel all right

You’ve got your songs

They are everyday for awhile

Just the only way to feel all right

I was born from the sound of the strings

For someone to give everything

To be a song just for your feeling

I was born from the sound of the strings

For someone to give everything

To be a song just for your feeling

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg