LA OSS VÆRE RAUSE MED HVERANDRE-STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN

Min lille engleverden

 

La oss være rause med hverandre……. størst av alt er kjærligheten

Denne setningen slo mot meg i dag på facebook

Jeg elsker å få sånne ting slengt midt i trynet om morgenen

Det er så herlig

Å få sånne herlige positive setninger, det gjør nemlig noe med deg

Bare prøv

Les setningen om igjen


La oss være rause mot hverandre……….størst av alt er kjærligheten


Og så gjør vi en vri


Jeg hater vinteren, huff det snør, æsj jeg har hodepine, jeg orker ikke å stå opp, livet stinker for tiden


Kjenner du forskjellen

Kjenner du at det skjer noe med deg når du leser disse to

Kan du da tenke deg hva som skjer med kroppen din hvis du leser mange sånne negative setninger i løpet av dagen

Greit nok at vi trenger å få ut litt frustrasjon i blant

Man skal ikke stenge inne vonde følelser

Men trenger vi å påvirke alle rundt oss samtidig

Er det ikke nok å få det ut der vi er

Hvis jeg er frustrert og sint, hvorfor skal jeg forsure tilværelsen for dere også

 

La oss være rause med hverandre……… størst av alt er kjærligheten

Det var på siden under her at jeg fant setningen i dag

Min lille engleverden

Hun lager de vakreste engler

Min lille engleverden

Dette må være årets julegavetips til hver og en du er glad i

Både unge og gamle

De er så vakre disse englene

 

La oss være litt rause

La oss spre litt glede, istedenfor å hakke på hverandre

La oss vise litt omsorg i  denne førjulstiden vi går inn i

Ingen kan frelse verden, men alle kan spre bittelitt kjærlighet rundt seg

Ta på deg smilet ditt, og bruk det

Det er det beste skjønnhetstrikset i verden

Et menneske som smiler er vakkert

Tilgi om noen i ditt nærmiljø ikke greier å være helt perfekt i dine øyne

Kanskje du til og med har noen svake sider du også

Husk at det er de som er surest og vanskeligst som ofte trenger smilet mest

Tenk hvor mye motgang de møter i løpet av en dag, som ikke har skjønt hva positiviteten bringer med seg av glede

De fortjener et ekstra smil for å myke opp det mørke inni dem

 

La oss være rause med hverandre………. størst av alt er kjærligheten

I dag


12 kommentarer
    1. Jeg mener jeg er raus og snill. Mannen min sier jeg tenker så godt om alle, at en dag møter jeg meg selv i døra. Javel, så får jeg det da.
      Så klart at kjærlighet kan flytte fjell og løse knuter, men livet er jammen mye mer.Det er beinhard jobbing for å overleve. Det er en jungel der ute. Jeg har to døtre som begge jobber vettet av seg i perioder, og ærlig talt, jeg tror ikke de tenker så mye på kjærlighet når det stormer som verst.
      Men vakre engler har du, Mariann.

    2. Torhild Elisabeth Granli: Kjærlighet er også kjærligheten til livet vet du, til våre venner og kollegaer, til oss selv, til dyrene ,til hjemmet vårt, til de ukjente vi møter på vår vei. ikke hør på mannen din du, det du sender ut får du tilbake i mangfold, ikke bestandig fra de samme som vi gir til, men fra uventet hold 🙂

    3. Nydelige engler hun lager ja: -) Men til innlegget. Er så enig, smil avler smil, positiv holdning kan hjelpe noen andre i løpet av en dag 🙂 det smitter også 🙂 Ha en flott dag 🙂 Stor og god klem <3

    4. utrolig SANT, VAKKERT og GOD ENERGI skapende innlegg <3
      og du, Hvor mye koster de englene per stk ? Kan de sendes i post mot overføring av penger ?
      Har vedkommende epost adresse ettersom jeg ikke er på facebook mere ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg