INDRE RO

Min tro er  at jeg hele tiden utvikler sjelen min

Jeg tror jeg opplever ting, og møter mennesker, for å lære

Jeg skal lære hvem jeg er

Jeg skal lære hvordan andre mennesker er

 

Helt siden sensommeren har jeg følt at jeg har stått fast

Jeg har hatt begrensninger

Jeg har brukt bloggen min aktivt for å kunne se ting klarere

http://lillasjel.blogg.no/1345469239_hjelp_jeg_str_fast_i_.html

http://lillasjel.blogg.no/1345567581_kom_meg_ls_i_eget_hod.html

http://lillasjel.blogg.no/1345820937_greier_du__pne_porten.html

Jeg hsr og fått løst mysteriet om min aktive hjerne denne høsten, det er ny lærdom for meg

http://lillasjel.blogg.no/1348838871_hysensitive_hjerner.html

                 

Hver dag lytter jeg til krppen min, vi har en dialog

Jeg spør  om vi skal ut og gå

I dag var den veldig tydelig på at det skulle vi

Vi kom derfor ganske tidlig avsted og det kjentes så bra ut

Jeg vet aldri hvor langt jeg går

Jeg lar det være opp til kroppen min å bestemme

 

I dag var den litt merkelig

Den ville dra meg inn i skogen, mellom trærne

Jeg hadde en motstand, ville ikke bli våt på beina

Vi kom til et veiskille der jeg enten går en runde  eller jeg snur

I dag var jeg i villrede

Hva er det du egentlig vil i dag da

Inn i skogen

Innimellom disse 6 trærne stod jeg en stund og kikket opp i luften og filosoferte:)

 

Ok, vi snudde og vi gikk inn i skogen

Sukk, du fikk viljen din igjen

Om det var riktig, ja selvfølgelig

Jeg stod der midt nni en klynge med trær og så opp i luften

Da kom ordet “å være”

Jeg skulle bare stå der litt og bare være

Det var så fint

Derettter kom ordene “Indre ro” og alt falt på plass

Hele høstens lærdom i to små ord- Indre ro

Jeg holder jo på med et bli frisk prosjekt

I høst har jeg vært stresset, for jeg har ikke følt fremgangen som jeg har forventet

Jeg har vært smånervøs og hatt litt otte for hvordan dette skal gå

Jeg har vært redd for å måtte gi opp

Så falt plutselig prøvene mine, og selvfølgelig fomen, 10 hakk tilbake

Jeg har vært ganske dårlig igjen, i flere uker nå

Merkelig nok gravde jeg meg ikke ned i det, jeg ble ikke fortvilt

Jeg sa noen stygge ord, og så lot jeg det gå

Jeg stod ved et veivalg

http://lillasjel.blogg.no/1350138522_i_gr_var_det_et_vansk.html

http://lillasjel.blogg.no/1350307534_m_jeg_gi_opp_bli_fris.html

 

Jeg følte meg ganske rolig, og jeg sa til kroppen min  at nå er det opp til deg og universet

Hva vil dere

Jeg la faktisk fra meg all bekymring og tenkte at la det skje, det som skjer

Det spiller ingen rolle

Alt blir som det skal

Kanskje blir jeg helt frisk, kanskje må jeg lære meg å leve med mine begrensninger

Jeg slo meg faktisk til ro med det

Nå har jeg 3 uker og hvis prøvene mine ikke er fine nok, ja da tar jeg et tilskudd

Kanskje kan jeg slutte igjen etterhvert, kanskje ikke

Det vil tiden vise

                  

Jeg får en del tilbakemeldinger på bloggen min og det setter jeg stor pris på

At noen engasjerer seg i lille meg, er koselig

Det er godt å kjenne på at noen tenker på deg

Jeg fikk en melding fra ei om noe som heter Indre ro.

Jeg kjente med en gang at det var noe som skulle være viktig for meg

www.indrero.com

Hva jeg skal gjøre med det, det vet jeg ikke enda

Kanskje jeg skal gjøre ingenting, bare finne roen i meg

Kanskje jeg skal ta behandlinger, kanskje gå kurs, se det vet jeg ikke

Det betyr ikke noe nå

Hva jeg skal, eller ikke skal, vil vise seg etterhvert

                   

Det eneste som betyr noe er at jeg har

Indre ro

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19982078)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19626306)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(17653864)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

4 kommentarer
    1. Blir spennende med de prøvene. Får håpe det går den riktige veien.
      Men det å finne balansen er nok veldig viktig…..sier jeg. (Som kaver for mye).
      Jeg tror iallefall på at vi kan kurere oss mye mer enn vi tror, kanskje du finner veien…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg