Føler du nærværet av dine hjelpere

 

Føler du nærværet av dine hjelpere?

Kjenner du energiene på kroppen?

Når du får healing eller du mediterer, vil ofte kroppen reagere fysisk.

Når du åpner opp, kan du også kjenne disse energiene gjennom dagen.

Plutselig kjenner du en tyngde i kroppen.

Noen dager kjenner jeg energier nesten hele dagen.

Noen ganger er det nærvær av noen men like ofte er det bare fra den kollektive bevisstheten.

Det er ihvertfall sånn jeg føler det.

 

Alle har et stort åndeteam med seg, et team av hjelpere.

 

De er der hele tiden når du ber om hjelp.

Men de kommer ikke og hjelper deg uten at du ber om det.

Jeg har en veldig fin øvelse man kan bruke for å kjenne energiene av hjelperne rundt oss

Jeg oppfordrer alle til å prøve den.

Den er veldig enkel og om du ikke kjenner noe første gangen, prøv igjen senere.

Jeg kjente heller ikke energiene fysisk på kroppen når jeg startet denne reisen.

Men plutselig en dag, var de bare der.

 

Sett deg ned og lukk øynene.

Pust rolig inn og ut, fokuser på pusten til du blir rolig.

Ikke tenk på at det skal være stille i hodet, for det blir det sannsynligvis ikke.

Mange gir opp meditasjon, for de får  ikke tankestillhet.

Det får jeg kun i transe, ikke i vanlig meditasjon.

I transe blir det stille, når man får hjernebølgene ned i frekvens.

Men også da hører du lyder rundt deg.

Men så dypt skal du ikke nå.

Sitt stille og bare pust og la tankene flyte gjennom hodet.

Kommer de, lar du de gå igjen, ikke begynn å gruble.

Hvis det er vanskelig, se gjerne for deg at du legger dem på en hylle.

Da kan du ta tak i dem senere.

Så ber du åndeteamet ditt komme nærmere.

Si at du vil kjenne deres nærvær.

Kjenner du ikke noe, be de komme enda nærmere.

Kjenner du at de er der, sitt litt og kjenn på hvordan kroppen din reagerer fysisk.

Be gjerne om healing hvis du ønsker det eller still dem spørsmål hvis det er noe du lurer på.

Du får ikke bestandig svar der og da, men svaret kan bli gitt deg senere.

Det kan være i samtale, i en bok eller på tv eller andre steder.

Jeg kan gi et eksempel.

Jeg har selv spurt om et budskap nå når jeg syntes det gikk litt trått.

Jeg tok på meg å skrive noen kort  for en venn på fb.

Hun ville gjerne ha de skrevet ned, så hun kan sende de i meldingsform, til de som ønsker det.

Jeg fordeler de utover dagene ettersom jeg føler inni meg at nå skal jeg skrive et.

Det rare er da at de jeg har fått i oppdrag å skrive, er svar på det jeg har fundert på.

I går hadde jeg et blogginnlegg.

 

Etter å ha skrevet det, skrev jeg et kort og kortet samsvarte helt med det jeg skrev i blogginnlegget.

På ulike måter får vi svar.

http://lillasjel.blogg.no/1519305185_akkurat_n_fler_jeg_meg_lykkelig_veldig_lykkelig.html

Du er ikke nødt til å sitte lenge.

Dette bestemmer du selv.

Noen få minutter er nok hvis du føler det.

Når du vil avslutte, ber du åndeteamet ditt om å trekke seg tilbake fra deg.

Så kjenner du forskjellen på kroppen din.

Jeg bruker å be de komme nærmere, hvis jeg ikke får sove om kvelden.

Da blir jeg tung i kroppen og avslappet og sovner fort.

Da ber jeg de ikke om å trekke seg unna, det gjør det selv.

Jeg bruker de også for å få innspill til hva jeg skal skrive.

Når jeg skriver Lillasjelord føler jeg at de gir meg ordene.

Det er jo noe jeg føler, man kan ikke påstå noe.

Så gi det et forsøk, mange blir veldig forundret over å kjenne forskjellen.

Gi meg gjerne tilbakemelding på Lillasjel om hvordan du føler det.

Når du først har fått kontakt med dine hjelpere, kan det hjelpe på hvis du føler deg alene.

Du vil vite at du er faktisk ikke det.

Det er en ganske så fin følelse å ha.

I dag

Her er tolkningen av kortet:

Tolkning Når kortet Ur-runen kommer opp, kan det være et symbol på den skapende urkraften, det handler om en sterk livsvilje. Det handler om den rå styrken det ligger i urinstinktet, trangen til forandringer og overlevelse. Det handler om nye krefter som slippes inn for å kunne skape noe nytt. Symbolet for denne kraften er uroksen. Tør å ta oksen ved hornene. Runen symboliserer ungdommelighet, mental styrke og god helse. En periode hvor man tenker ut sitt mot og sine kunnskaper. Det handler om å tørre og leve livet sitt fullt ut og ta i bruk hele sin fulle styrke. Dette er en periode hvor man er full av pågangsmot og selvtillit. Når runekortet Ur kommer opp, kan du tørre å bevege deg fremover i ukjent terreng. Det er tid for å velge en ny vei. Den nye veien handler om at du skal tørre å ta hele deg i bruk. Finn din energi og bruk denne til å oppnå det du ønsker å få ut av ditt liv. Gudene spiller på ditt lag nå og de ønsker at du skal få dette til. Ikke vær redd for å lytte til dine instinkter eller impulser. Det vil skje en rekke begivenheter som vil føre deg fremover og du får en helt ny type bevissthet. Tør å være uavhengig og ha tillit til deg selv, du har alt inni deg som skal til for å lykkes. Du vil oppleve en livssyklus som gir det nye mentale eller åndelige opplysninger. Disse opplysningene fører til at selv om ting kan virke litt skummet, vil ma oppleve troen på at man kan oppnå alt man ønsker seg av livet, at det kan skje.

Det er ingen tvil om at du står overfor en ny begynnelse som vil føre til at gode ting skjer i livet ditt. Det er viktig at du tør slippe deg løs. Det handler om å slutte å bry seg med hva andre mennesker mener. Det kan hende du skal ut på en spennende reise, den kan være fysisk, mental eller åndelig.

I tillegg var dette den 22.02

http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.no/2011/06/angel-number-22.html

2 kommentarer
    1. Jeg har merket nærvær av en ånd, for mange år siden. Jeg tror det må ha vært min farmor, det er nemlig sånn jeg har følt henne. Men aldri sett henne selv. Og hun var hos meg da jeg hadde det veldig vanskelig. Men jeg ba ikke om hjelp eller nærvær, i alle fall ikke bevisst.
      Så det jeg lurer på nå, etter å ha lest her, når du ber åndeteamet komme, sier du dette inni deg, eller sier du det med en vanlig stemme?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg