Denne uken har jeg vært på en reise

Denne uken har jeg vært på en liten reise

En reise i eget sinn

En reise dit hjertet har sendt meg

For første gang har jeg virkelig lyttet

Lyttet til stemmen inni meg

Den har sendt meg de rareste plasser

Og de fineste opplevelser

Sammen med medmennesker

Sammen med åndeverden

Men og mye alene, kun jeg, mitt hjerte og min sjel

 

Mye av tiden har jeg sittet i en stol

Min stol

Min healingstol

Den jeg bruker når jeg har healingbesøk

Av andre medmennesker

Denne uken har jeg og vært mitt eget medmenneske

Jeg har lyttet til gode råd

Gode råd og inspirasjon fra mitt inderste indre

 

Den stemmen har så mye fint å fortelle

Derfor har jeg måtte sitte stille for å kunne lytte

Jeg har ikke vært syk, men ganske så trøtt

Jeg må lures med litt trøtthet for å lokke meg ned i stolen

Der har det dalt ned en reise jeg skal ut på

En fysisk reise som nok vil gi meg gode opplevelser

Sammen med en annen som står mitt hjerte nært

Der har det dalt ned energier som har fått løsrive seg og reist hjem

Der har jeg fått sett biter av historier som har satt seg fast

Satt seg fast i kroppen som energiblokkeringer

Jeg har fått se dem poppe som popcorn i gryten og ble oppløst

Jeg har sett tårer

Jeg har sett smil

 

Denne uken har jeg vært på en liten reise

Kanskje er den ikke så liten

Den er ubeskrivelig vakker

Både alene og sammen

Å dele er noe av det vakreste jeg vet

Sjelemøtene

I kveld kjente jeg plutselig at nå er reisen over

Ihvertfall denne reisen

Denne reisen der jeg igjen har hoppet milevis høyt i uvikling

Lært meg å lytte

Det er så fint å se at læringen kommer, helt av seg selv

Det er også fint med en verdig avslutning

Synes sjelen min

Derfor avslutter den ukes reise med en sang

Lukk øynene og lytt

I dag

8 kommentarer
    1. Vi begynner vel egentlig på små reiser, hver eneste dag, hver eneste uke 🙂 Og blir aldri HELT ferdig med denne reisingen. Heldigvis 🙂

    2. Spennende, det er ikke alltid like lett å høre etter på hva ens egen kropp vil fortelle. Tror det er lett å overhøre den, men viktig å lytte likevel 🙂

    3. Ingen tvil om at vi hører den om vi vill.
      Som når jeg blir urolig i forhold til en tur, da vet jeg at jeg må høre. Hvorfor skal vi ikke kjøre som planlagt, eller hvorfor tidligere.
      Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har satt opp tempoet, eller senket det, tatt plutselige raster, og avsluttet tidligere..
      Hvor mange ganger har vi unnsluppet alvorlige hendelser opp igjenom..
      Det er ikke få.
      Vi er ikke som folk flest. Vi kjører nok i gjennomsnittet mye mere enn andre. Kjøre 8000 på ferie alt i alt er helt normalt, og dermed er vi kanskje mere utsatt for ulykker også. Akkurat som om vi oppsølker de.
      Jeg har ikke tall på alle episoder som har vært under våre turer, men mine barn stiller aldri spørsmål til når jeg sier rast, pause eller utsatt.:)
      De vet at jeg vet noe som jeg ikke vet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg