Luft under vingene

 

Jeg er ute på lufting.    

Det er noe jeg liker svært godt.

Jeg liker bevegelsen det er å være på farten.

Når hjernen tar inn nye inntrykk og kroppen får nye sanseinntrykk.

Særlig elsker jeg reisene til sol og varme.

Det er som om kroppen min slapper mer av da.

Jeg vinker derfor gjerne farvel til snø og kulde en ukes tid. 

 Det er litt rart egentlig at jeg er så glad i å reise.

Jeg liker jo så godt det hverdagslige, vanlige, roen med det også.

Men reisene gir meg påfyll og utvikling og jeg liker ikke stillstand.

Jeg liker ny læring og nye energier,

Kanskje det er det som er aller best med å reise til varmere strøk.

 

Skuldrene senkes og jeg nyter tilværelsen. 

Jeg suger til meg inntrykkene.

Luktene, synet av havet, atmosfæren .

 Som om jeg løftes opp til å være en annen.

Forandring er sunt for å holde hjernen aktiv. 

Men det beste er energiene.

  

Det er som om jeg er på en høyere frekvens.

Det er sikkert innbildning, men følelsen er god.

Dessuten blir jeg veldig takknemlig, føler meg priviligert som har muligheten. 

Tidsopplevelsen blir også annerledes.

Jeg er mer tilstede i nuet.

 

 

Og utsikten kan jeg ikke klage på heller.

Jeg bestilte begrenset utsikt, men fikk full havutsikt.

Jeg leser, soler meg, spiser god mat og er sammen med venner.

Du verden hvor heldig jeg er.

En hilsen fra Bahia Feliz.

I dag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg