Dagen i dag er en forunderlig dag, den er min

Av og til er det lurt å tenke litt utenfor boksen.

Gjøre noe en vanligvis ikke gjør.

I dag skal jeg fortelle hva jeg skal gjøre i dag.

 

Jeg fikk et tips her forleden om å drikke ingefærvann.

https://www.nrk.no/livsstil/derfor-bor-du-spise-ingefaer-1.3064121

http://www.ullevalkiropraktor.no/ingefaer-demper-betennelse-reduserer-smerter/

http://tara.no/helse/8-grunner-til-at-du-skal-drikke-ingefar-te

http://www.side2.no/helse/5-grunner-til-a-spise-ingefr-hver-dag/8498182.html

Jeg er ikke så flink til sånne gjøre hver dag ting, men dette var forfriskende.

Det skal være bra for kolestrolet og dempe betennelser.

Jeg har for høyt kolestrol og jeg har mye vondt i halsen.

Jeg rasper et par cm fersk ingefær og tømmer kokende vann over.

Så får det stå noen minutter til ingefæren synker ned i bunnen.

Jeg tar i litt sitron også hvis jeg husker det.

Det er faktisk deilig å drikke, kjennes rensende ut.

Og så er det dronningen som skal inn og ut hele dagen.

Hun står på to bein og skraper på verandadøren og titter inn så inn.

Så setter hun seg og venter.

I går hadde jeg Norwex-homeparty her.

Norwex selger mikrofiberkluter og andre miljøvennlige produkter.

Jeg kjøpte en klut når jeg var hos  ei venninne på party og ble hekta.

De er innmari bra.

Jeg synes de er mye bedre enn de jeg har kjøpt før på butikken.

I og med at jeg var vertinne, fikk jeg mange produkter i gave.

Jeg fikk også 12% av salget, som jeg kunne plukke ut produkter for.

De skal jeg bruke til å kjøpe meg et moppesett.

Jeg skal derfor ferdigstille bestillingen min nå i formiddag.

Etter blogging og frokost.

http://norwex.no/

Ja, og så er det ei til som skal inn, når den første går ut igjen. 

 

Deretter skal jeg til en venninne, Alvhilda Michelsen, og være prøveklut.

Hun går kurs for å lære Bowenteknikken. 

Det er en teknikk hvor man med små lette berøringer på kroppen, skal sette i gang reaksjoner i kroppen, så den healer seg

Deretter er det tid for lunsj.

I dag blir det en salat med skinke, ost og egg og grønt, som jeg lagde i går.

Jeg skal også lage meg en smoothie av youghurt,blåbær, appelsin, banan og jordbær.

 

Deretter skal jeg sette meg ned i meditasjon og rense et hus for tunge energier.

Hvor det er i landet vet jeg ikke.

Jeg har et navn og det bruker være nok.

Så får vi krysse fingre og håpe det blir lettere energier der. 

 

Jeg skal deretter skrive bokblogg, for jeg har lest ferdig Opprinnelse av Dan Brown.

Det blir morsomt å skrive om for mye av handlingen foregår i Sagrada Familia katedralen i Barcelona og der var jeg i sommer, så da kan jeg ta med litt egne bilder.

Etter det og innimellom middag, kaffe, litt dr Phil og Castle på TV, blir det å starte på ny bok, Heksen av Camilla Läckberg.

Hun skal også få være med meg til sengs.

Men det blir etter at jeg har sett episoden av Rebecka Martinsson, Et offer til Molok, skrevet av Åsa Larsson.

For de som vil se den selv og ikke så i går, kan de klikke her:

http://tv.nrk.no/serie/rebecka-martinsson

Svensk krim liker jeg og jeg har lest boken.

Da sover vi nok ved midnatt.

I dag

8 kommentarer
    1. Herlig innlegg! Jeg har stor tro på ingerfærvann. Pleier å skjære skiver av det og sitron og lage i et tappetårn så varer det noen dager 🙂 Ha en nydelig dag kjære du <3

    2. Neida, en slik glasskrukke med tappekran for da blir det vakum og vannet smaker digg selv med sitronskiver i flere dager. (i en mugge får vannet en besk ettersmak etter noen timer i kjøleren uten)

    3. Du gode min for en aktiv dame du er. Ingefær kan gjøre susen mot sår hals, det er sikkert. Her blir det en rolig kveld med litt tv, men ikke skummel krim, for det orker ikke jeg. Kos deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg