Jeg ser

Jeg ser en liten pike og en liten gutt

De sitter på bakken

Mot hverandre

Med øynene lukket

Det lyser av dem

Det lyser i de vakreste farger

De beveger hendene i bølgende bevegelser

Fargene følger hendene

 

Jeg blir stående som fjetret

Så vakkert er bildet

Sommerfugler i alle farger flyr rundt dem

Jeg hører de snakker

De snakker et eget språk

Det er som de utfyller hverandre med ordene

Og bevegelsene

Samstemt

Som i en rytme, en vakker melodi

De snakker ikke i munnen på hverandre

Likevel snakker de samtidig

Det er som om de vet hva den andre sier

Før det er blitt sagt

Language of light

Det er som de snakker med hendene

Sammen med ordene

Ordene jeg ikke forstår

Fullstendig samstemt

I samme rytme

Soulmates

To sjeler men likevel en

Hvor er vel det vakkert å beskue

I dag

 Ble et litt annerledes innlegg i dag, ja ja , sånn er det. Kanskje blir det mer 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg