Jeg vil ikke la meg stoppe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vil fly

Jeg vil være fri

Fri til å være meg

Den jeg er ment til å være

Jeg vil bruke mine evner

Jeg vil leve fullt ut

Jeg vil ikke la meg stoppe fordi om du ikke liker meg

Om du ikke liker det jeg gjør

Jeg er meg

Jeg har fri vilje

Jeg har tro på det gode

Jeg har tro på det jeg gjør

Det jeg gjør, er for meg viktig

Likevel lar jeg innimellom tvilen råde

Men tvilen driver meg fremover

Hvor jeg skal, nei det vet jeg ikke

Jeg vet bare at den jeg er, må jeg være

Den jeg er inni meg, i min sjel

Det finnes ikke noe vondt i min sjel

Det er hjernen som skaper egoet

Egoet som gjerne vil være flink pike

Egoet som er fordømmende, både for en selv og overfor andre

Egoet må være der

Det må bare brukes på en god måte

Som en drivkraft for det gode

Hva ville kjærligheten valgt

Det er et godt spørsmål når man står fast

Når man står midt i en konflikt

Hva ville kjærligheten valgt

Å velge kjærlige løsninger, kan ofte gagne en mer enn å gå frem med sverd i hånd

Å bli uforlikt løser  ingenting

Angrep krever forsvar

Jeg vil ikke forsvare meg

Jeg vil bare være

Være meg

I dag

 

Fly with me and take the sky

Close your eyes and feel the wind

You and I will live to see

When we reach the sky you will find

Fly away, take my hand

Spread your wings,reach the sky

I can make you believe life is rich, rich within me

So fly away, hold my hand

Feel the wind, take the sky

Love will find,  find a way

I believe in you

Fly with me

Night will fall and stars will shine

And the moon will shine to ease your mind

Questions why life’s so strange

Watch me fly, i’ll take you there to see

10 kommentarer

Siste innlegg