Ord under healing


Jeg har i de siste månedene fått en følelse av at skrivingen min kommer til å endre seg. At jeg kommer til å skrive mer direkte til mennesker under menneskemøter. Jeg har tenkt tanker om at hvordan skal jeg få til det, men samtidig har jeg vært trygg på at skal jeg gjøre det, så får jeg hjelp. Jeg har jo gjort det innimellom før også, uten at jeg helt har tenkt over det. Slik som denne:http://lillasjel.blogg.no/1441091409_01092015.html

Her om dagen hadde jeg et menneskemøte på telefon. Jeg var ikke forberedt på ordene og satte meg ned foran pcen for å vente på tidspunktet når jeg skulle sende vedkommendde healing. Da strømmer ordene på i hodet og jeg kan åpne word og slippe dem ut. Når jeg skriver sånn som dette, så prøver jeg å ikke tenke. Jeg funderer ikke på hva som skal stå der, men lar ordene komme av seg selv. Jeg synes disse ordene ble så fine og at de passer til mange av oss, så jeg spurte om lov til å få bruke dem her.

 

Hei du kjære
Nå har du begynt å forstå
Du kan begynne veien videre og være stolt av deg selv
For hvilken bragd du har gjort
Nå er den verste biten gått
Det vil nok bli noen humper heretter også, men de vil du takle
Det er likevel noen huskeregler underveis
Døm ikke andre, slik de har dømt deg
Hver gang du tenker negative tanker om andre, stopp opp
Fyll deg så opp med lys og kjærlighet
Se for deg at det lyset brer seg til de du møter
Du kan ikke endre andre
Men ved å endre deg og dine energier, vil energifeltet rundt deg endres.
På den måten vil du og påvirke de du møter på din vei
De energiene du har kjent rundt deg i det siste,
har blitt sendt deg for at du nå skulle reagerere
Nå er tiden inne til den store transformasjonen
Ikke fortvil om de rundt deg ikke forstår denne endringen
De blir , noe som er forståelig
Det ville du selv blitt også
Skriv heller ut det du har inni deg, istedetfor å ta det ut på andre
Da gir du det ikke styrke og det får ikke vokse
Fokuser på det gode
Tilgi deg selv for alt som har vært
Ha og forståelse for at du ikke greier alt perfekt hele tiden
Ting vil ta tid
Du må ta den tiden du trenger
Snakk til deg selv som om du var din aller beste venn
Tilgivelse er et nøkkelord
Du må tilgi de som har formet deg og du må tilgi deg selv, og de rundt deg.
De du har rundt deg, har også blitt påvirket
Husk at om du har styrke til endring, trenger de kanskje lenger tid.
Ha tolmodighet med dem
Trekk deg ut av konflikter, istedetfor å gi dem styrke
Du har en enorm styrke inni deg
Det måtte bare gå en tid før du oppdaget den
Du vil bli en ressurs og en støtte for mange som blir sendt din vei
Du vil nemlig møte nye mennesker, mennesker som vil bli sendt til deg for at du kan være der for dem
Da er det en viktig regel å huske på
Du kan være der for dem, men du kan ikke hjelpe dem
De må hjelpe seg selv
De må finne sin egen vei, sin egen styrke, sin egen sannhet
Det du kan gjøre er å lytte, si hvordan du opplever ting og høyne energiene.
Det er det aller viktigste
Negative energier går på lave frekvenser, tiltrekker seg mer negativt
De gode, lyse energiene flyr høy der lyset bor.
De tiltrekker seg mer av det gode
Slik kommer du inn i det godes spiral
opp, opp opp
Det negative vil løse seg opp, sakte men sikkert
Men husk at ting tar tid
Mennesker kan være trege for de er påvirket av sine følelser
Først og fremst, ikke vær fordømmende
Du trenger ikke være enig, men du trenger heller ikke fokusere på det du mener er riktig, men å tillate andre å få finne den sannheten selv
Ingen liker å få noe trappet ned over hodet på seg
Menneskets natur er da å stritte imot
Menneskene er oftest redde for endring, selv når det er til det gode
Vil du ha frem din mening, pass på så de andre ikke føler at du trumfer din sannhet ned over dem, men si det på måter som gjør at de tror det
er sin egen ide. Still gjerne spørsmål men vent ikke på svar, la de få tenke selv
Vær den du gjerne vil møte på din vei
Lykke til
Vær stolt av den veien du har gått, den smerten du har bært på og
den styrken du viser.
Takk

 

10 kommentarer

Siste innlegg