SAVN

Vi møtes jo i ulike arena

Sosiale medier er et sted

Hvis du er åpen for det

Hvis du har lyst

Hvis du ikke er redd for mennesker

Hvis du ikke tror det bare er folk som skal lure deg ute der

 

 

Det er nesten som en datingplass

Både bloggportaler og diverse nettssteder

Men for egen del, ikke noe dating for å finne partner

Jeg har jo min gode gubbe som jeg har hatt i 36 år

Men jeg møter sjelevenner

Jeg møter gode mennesker som oser av kjærlighet

Nestekjærlighet

De åpner hjertet sitt og tar deg inn

Akkurat som du er

 

 

Noen møter du for at de skal lære deg noe

Etter at du har tatt lærdom, blir de kanskje borte

Ja, vi lærer nok av alle vi møter

Noen har vi mye kontakt med, andre lite

Noen blir der lenge, andre forsvinner igjen fort

Men vi møtes i energiene, spinner nettet vårt sammen

Jeg har møtt mange av dem real life

 

 

Det har vært så mange fine møter

Møter der man kjenner hvor glad man er for hverandre

Uten noengang å ha møttes

Eller vi har kanskje møttes før

Vi har nok en forbindelse

Sjel til sjel

I dag kjenner jeg litt på savnet av disse møtene

Jeg savner de

Jeg savner å kjenne på hvor nær vi er hverandre

Jeg ville hatt en klem

Jeg ville ha delt nærheten, ektheten

Det er en spesiell kjemi i disse møtene

Det er ren kjærlighet

Ren kjærlighet mellom medmennesker

Hjerte til hjerte, sjel til sjel

Jeg kjenner jeg savner det

Menneskemøtene

I dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg