JEG ER SÅ MODIG

I dag har jeg vært så modig

Men jeg vil ikke si hva det er

Hvorfor aner jeg ikke

Foreløbig sier hjertet at jeg skal holde det for meg selv

Kanskje jeg blir mer meddelsom etterhvert

Det vet jeg ikke

Foreløbig velger jeg å følge det jeg føler så sterkt

Ikke si noe til noen

Det å lytte til min indre stemme er viktig for meg

 

 

Det er ikke noe viktig avgjørelse

Det er ikke noe som vedrører andre

Likevel kjenner jeg at jeg bobler over av iver

Iver etter å fortelle det

Enda det er bare en filleting for andre

Betyr ingenting

 

 

Men for meg kjennes det viktig

Jeg har sommerfugler i magen av spenning

Jeg vet ikke hvorfor det heller

Ja, jeg er litt rar

Det verste jeg vet er når noen legger ut sånne hentydninger og så sier de ikke mer

Hvorfor gjør jeg det selv

Jeg vet ikke

 

 

Jeg kjenner bare at jeg bobler over av forventning

Jeg må liksom bare få det ut

Få ut sommerfuglene og glede meg

Glede meg over at jeg har tatt et lite valg for meg selv

Føler meg så modig

 

Du kan få glede deg på mine vegne

Selv om du ikke vet hva det er

Det kan være nok at du vet at det er noe som gleder meg

Å føle på andres glede er nemlig veldig fint

Det har den samme virkningen på kroppen som om det er sin egen glede

Den samme postive frekvensøkningen

Du er velkommen til min glede

I dag

 

4 kommentarer
    1. Jeg gleder meg på dine vegne, høres deilig ut. Ikke nysgjerrig, men synes det er koselig at du gleder deg. Det er stort nok for DEG 🙂

    2. Jeg gleder meg på dine vegne, koselig at du er fornøyd…men jeg ble jo litt nysgjerrig også da…:)
      Har vært bittelitt modig i dag jeg også..brukt pærer i muffins, og det har jeg aldri prøvd før…
      Forsatt fin dag til deg <3

    3. annebe: Det hørtes godt ut:) Ja man blir litt nysgjerrig, men det er ikke så spennende for andre enn meg, men det kan bli mer spennende når jeg forteller hva det var, for jeg skal blogge om det senere, men det blir ikke før det nærmer seg juletider:) Og det kan jo og hende at plutselig en dag sier hjertet mitt at nå kan du si det, men da blir folk skuffet,hehe, for det er spennende kun for meg:) Stol på det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg