ER DET DU ELLER JEG SOM HEALER

Jeg har tenkt litt på det med healing

Eller for å være korrekt, jeg har tenkt mye

Jeg går selv i en felle noen ganger

Ja,helt ærlig, ganske ofte i det siste

Den fellen har jeg tenkt å komme meg ut av

 

Etter at jeg kom ut offentlig som healer, får jeg en del spørsmål

Kommer det mange til deg

Får du resultater

Gjør du folk friske

Det er da jeg tråkker i fellen

Jeg svarer jo,  mange har blitt friske eller bedre

Jeg lar dem egentlig tro, kanskje meg selv også, at det er jeg som har gjort dem frisk

 

 

 

Det stemmer nemlig ikke

Jeg kan ikke gjøre noen friske, ikke friskere heller

Jeg kan kun åpne opp for healingkanalen

Åpne opp for at de helende energiene kan komme igjennom

Det må vi gjøre sammen

Det er ikke nok at jeg åpner opp

Den som skal ha healingen er den som må gjøre seg selv frisk

Jeg kan ikke hjelpe på det, på noen som helst slags måte

Jo, kanskje kan jeg komme med årsaker bak som vedkommende kan jobbe med

Men jeg gjør ikke jobben

Jeg er mer som et hjelpemiddel, akkurat som du trenger en spade når du skal måke snø

Du har spaden, men du må måke selv

 

 Derfor kan ikke jeg ta æren om noen blir frisk

Det er ikke jeg som har gjort den jobben

Det er et samarbeid mellom en kropp og universets energier, samt ofte mental jobbing

Det er derfor jeg heller ikke kan bestemme hvor de energiene kan gå

Jeg styrer absolutt ingen verdens ting

Mange blir ikke automatisk frisk når de tar healingbehandlinger

Det er fordi at kroppen og energiene jobber på sin egen måte

Hvis man har arr i sjelen, kanskje de blir leget først

Kanskje man trenger å få indre ro først

Dette kan ikke jeg som healer bestemme

Det er faktisk litt irriterende

Tenk så kjekt det hadde vært å kunne si bli frisk, simsalabim

Så enkelt er det ikke

 

 

Etter min mening må healing avmystifiseres

Det er rett og slett energier som kan løse opp blokkeringer i egen kropp

Det er energier vi alle kan åpne opp for

Det er ingen som er spesielt utvalgt til å gjøre jobben som den eneste i verden

Det er en jobb menneske til menneske, for sammen blir energikanalen sterkere

Noen er likevel flinkere enn andre til å åpne den kanalen

Noen har gjort det fra barnsben av

Noen er rett og slett åpnere enn andre

Sammen med disse kan du derfor få en sterkere kanal

Du får en snøskuffe istedenfor en spade

Ja, kanskje til og med en snøfres

Likevel er det du selv som må få snøen bort

Hvis ikke våren kommer deg i forkjøpet

I dag

8 kommentarer
    1. Jepp, jeg tror også at man kan gjøre mye for egen kropp og sinn, og man må være klar over det og gjøre jobben selv.Noen trenger kanskje andre til å hjelpe seg med det 🙂 Og noen kan gjøre mye av åpne-hjelpe jobben selv også 🙂 FInt svar du ga 🙂

    2. Så bra forklart! Og jeg tror nok man må gjøre jobben selv, man kan ikke sitte passiv å bare vente på at man plutselig blir frisk. Men hjelpere kan man ta med på veien, om det er healere, leger, fysioterapeuter eller lignende. Man må likevel være tilstede for å få hjelp, ingenting kommer helt gratis. 🙂

    3. Ja healing er et “verktøy” som kan hjelpe den som trenger hjelp… men den som får healing må jo være åpen for det og jobbe med seg selv, de må være åpne og ikke forvente at et under skal skje… mange har jo misforstått dette med healing litt, men opplysning hjelper og i dag er dette temaet mer åpent enn før… ha fortsatt en fin kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg