Nå var det godt å ligge her i solen og dorme litt du – litt reininspirert

 

Nå var det godt å ligge her i solen og dorme litt du

Fredelig å ligge sånn og fordøye maten

Men der er det en som reiser seg

Og enda en

Hvor har de tenkt seg skal tro

Reinflytting, sier du

Hvem gidder å flytte herfra da

Det er vakkert her du

Tror jeg må snuse litt ut i luften 

Lukter det sommerbeite og grønt gress her da

Nei, tror jeg ligger litt til

Fillern, nå er det enda et par som reiser seg

Veldig til stress det ble nå da

Vi har vel fleksitid, ikke noe åtte til fire her

Tror jeg må klø meg litt bak øret også

Se der da, nå er det en lang lang rekke der borte

Hva er det de haster etter

Gjesp, skal jeg sove litt til skal tro

Luktet jeg ikke litt mose under den snøflekken der 

Kanskje skal man spise litt til

Fresh den laven her under snøen på høyflellet

Rene delikatessen

Nei, nå ble det ufredelig her

Har alle de andre gått sier du

Jeg vet ikke om jeg gidder jeg altsa

Kanskje skulle jeg bare slått meg til her

Men tenk om de spiser opp alt det deilige grønne gresset 

Sukk, opp og stå

æsj nå var det opptråkket her

Et steg i gangen

Se der var jeg på vei jeg også

See you

Hei, pass dere da, her kommer jeg

I dag 

 

p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg