Du er klar for en liten kursendring

 

Lillasjelord skrevet på bestilling.  Ønsker du å få dine ord skrevet, ta kontakt på facebook på LIllasjel der, eller sms 9946 7178.

Det eneste jeg trenger er navnet ditt og et bilde hvis du har. Du bestemmer selv om de skal publiseres i bloggen.

 

Du er klar for en liten kursendring

Du er klar for å utfordre deg selv litt

Gjøre noe nytt eller mer av det du liker

Du har så sterke sanser og nå må du bruke de mer

Ny utvikling og læring

Gjerne på flere felt

Ikke bare de spirituelle sansene dine, men også kreativiteten, kan få blomstre enda mer

Du trenger å fly litt

Sveve avgårde i energiene

Oppleve de store lykkelige øyeblikkene, når du er i flyt

Ja, du vet hva vi snakker om, du har vært der

Men så gliipper de for deg og blir borte og så blir du motløs

Men de vil komme bare i øyeblikk, du må nyte de som ferskvare

Du må gi deg selv stillhet og ro for å finne de

Og du må se tegnene rundt deg

De er der, men du er litt for opptatt av å gruble på det trivielle og så ser du de ikke

Nå er tiden inne for deg til å la sjelen din fly avgårde

Uten at du skal kritisere eller stoppe den

Kreativitet, sang, musikk, farger, lytt til hva hjertet ditt sier

Du skal blomstre nå, du skal ta vingene fatt, du skal slippe deg løs

Nå er tiden her, din tid, tid til å være deg

 

Du er et vidunderlig vakkert menneske

Du har et varmt hjerte for dine medmennesker

Du er der for så mange, men nå skal du prioritere mer deg selv i en periode

Du skal brette ut kronbladene dine og tillate deg å blomstre

Ja, jeg prøver sier du

Nå skal du ikke bare prøve, du skal tillate

Det er litt der, det henger igjen for deg

Det er noe du har i bagasjen som stopper deg

Noe med at hvis du tar av på kreativiteten og spiritualitetens vinger, så vil du bli stoppet

Du hørte så ofte at nå må du roe deg ned

Du med alle dine fantasier, du er så annerledes, nå må du stoppe å filosofere

Nei, du skal ikke stoppe, nå skal du bruke alt av det

For det er så fargerik du er og når du tar i bruk alle fargene dine, så vil gleden fylle hele deg

Den gleden vil gi fantastisk strålende energier, som igjen når ut til alle

Noen dager vil det bli som om du svever på luftputer av glede

Du vil oppdage en storhet fra kilden, som du ikke har kunne drømme om

Du har fått en forsmak mange ganger, men nå vil det blir en større del av deg

Det gleder vi oss så veldig til å se

Det er derfor du er her på jorden

For når du gjør dette, setter deg helt fri, så vil nye oppgaver bli gitt deg

Nye spennende oppgaver som du vil elske

Det vil omfatte andre mennesker, både små og store, to og firbeinte

Det vil glede hjertet ditt og alt vil falle på plass

Du vil se at alt du har lært, har vært nyttig for deg og at du nå kan bruke erfaringen

Vi gleder oss sammen med deg og ønsker deg lykke til

Det var våre ord til deg

 

Du trenger bare å løfte vingene så er du klar

Det er bare et lite skritt igjen og det er å bestemme seg

Du må si jeg, jeg er her

Jeg er klar for å være et verktøy for kjærlighet

Jeg vil ut og spre budskapet til andre jeg møter på veien

Jeg vil omfavne meg selv og alle aspekter ved meg

Jeg vil elske all min styrke og all min svakhet

Det gjør meg til et helt menneske og jeg er verdifull

Nå er jeg klar for å være meg selv fullt ut

Tusen takk for at du er der og vier ditt liv til kjærligheten

Du verden hvor vakker du er og enda vakrere blir du når du lar stråleglansen vokse seg større

Vi gleder oss sammen med deg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg