Legg bort frykten for åndeverden

 

Legg bort frykten for åndeverden

Dette er noe jeg er svært opptatt av å snakke om for tiden.

Energiene er supersterke og vi kjenner dem godt på kroppen.

Mange blir redde.

Vi er blitt foret i mange århundre med skremselspropaganda.

Demoner og djevelen og alle som vil oss vondt

Men si meg, er det noen som  noen gang har blitt skadet av noen som har gått bort?

Nei, det tror jeg ingenting på.

 

Frykten vår derimot, den kan skade oss.

I tillegg manifesterer vi det vi tenker på og har fokus på.

Hjernen vår skaper ved hjelp av tankene våre.

Og de som kan gjøre oss noe, de lever i beste velgående.

Det som derimot kan være tungt og skremmende, er å gå inn i tunge energier fra ting dom har skjedd.

Er du på åsteder for krig og mord og ufred, kan det kjennes vondt ut.

Da kan du be om rensing av de energiene.

Men det kommer ingen der og gjør deg noe.

 

Jeg sitter ute i dag, for det er så deilig en temperatur.

Energiene er supersterke rundt meg.

Jeg føler meg nesten lammet.

Jeg kunne ha tenkt at dette er da skremmende, er det noe galt med meg.

Det er nesten så hender og føtter ikke lystrer, så sterkt er det akkurat nå.

Slik kan jeg også føle det når jeg har kontakt med noen fra den andre siden.

Også under transe, i meditasjon og healing.

Men jeg er ikke redd, for det er ingenting å være redd for.

Jeg lener meg tilbake og nyter det og føler at da kan dette være min tid, herlig avslappende.

 

I og med at alle åpner mer opp, vil det å kjenne energier være nytt for mange.

Derfor forstår jeg at de kan være engstelig.

Er dere flere sammen, kan dere snakke om det og vil oppdage at dere er flere som kjenner at bølgen av energi kommer til dere, på akkurat samme tid.

Det rumler i magen , klør i ansiktet, kulde, varme, tyngde, prikking.

Alle kan kjenne det på forskjellig måte.

Jeg har en øvelse som er veldig enkel.

Lukk øynene og slapp helt av noen minutter.

Be så åndeteamet ditt komme nærmere deg, så nærme at du kan kjenne de.

Hvis du ikke kjenner noe, så øv noen dager fremover.

Det trenger ikke ta mer en 5-10 minutter.

Når du så kjenner de er der og synes det er nok, da ber du de trekke seg unna igjen.

Du vil merke at energiene forsvinner.

Slik kan du lære deg å kjenne energiene.

Etterhvert vil du føle forskjell på om det er din bestemor eller bestefar som besøker deg eller om det er åndeteamet ditt som er der eller om det er energiene i universet som rett og slett er sterke.

Det aller viktigste er at du slutter å tenke at det er noe du trenger å være redd

Hvis noen trenger veiledning så tilbyr jeg det, telefonsamtaler med høytaler, der jeg leder deg gjennom noen lette øvelser, blant annet denne over her.

Da betaler du for en healingtime.
Men de ligger under kategorien øvelser på bloggen, så du kan gjøre de selv.

Men det aller aller viktigste er:

Snu tankegangen din, legg bort frykten og tenk kjærlighet istedetfor.

I dag

2 kommentarer
    1. Har god kontakt med åndeverden når jeg ønsker det, vel en og annen dukker opp likevel, men det gjør ikke noe. Har varme hender og kan heale har jeg blitt fortalt, har prøvd og det har fungert, men det er ikke noe jeg bruker pr i dag. Egentlig ikke tatt i bruk noe av dette i den grad jeg gjorde det før, jeg bremset opp da jeg ble gravid sist gang (nesten 14 år siden) Men at det er mye mellom himmel og jord har jeg selv aldri vært i tvil om og jeg frykter det ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg