Jeg øver meg for tiden på å skrive Lillasjelord fra noen som har gått bort

 

Jeg øver meg for tiden på å skrive Lillasjelord fra noen som har gått bort

Dette er veldig nervepirrende for meg

Det er nesten så jeg gir det opp, for jeg blir så redd for å gjøre feil

Det er vanskelig nok når noen kan gi deg bekreftelser underveis

Nei,det stemmer ikke eller ja, sånn var det

Men her må jeg bare stole på ordene

Og jeg er ikke så erfaren i å ta ned disse ordene

Heldigvis har det gått bra til nå

Jeg må bare fokusere på at jeg får de som jeg kan klare

Jeg må stole på at ordene blir gitt meg riktig

 

Jeg merker også at energiene er så annerledes

Det er som om jeg er mer åpen på et vis

Energiene er sterkere rundt meg og foreløbig gjør det at jeg blir mer sliten

Ofte føles det som om personene som skal si ordene, kommer før bestillingen

Mange ganger tre, fire dager før

Da surrer jeg rundt her i sterke energier og føler jeg er litt lost

Jeg tenker da på de som jobber mye med dette

De må da bli utrolig slitne

Men jeg tror man venner seg til å være i de energiene

Kroppen må på et vis fysisk venne seg til den frekvensen

Og det varierer også med det mennesket som kommer igjennom

Kanskje har hvert menneske sin frekvens, slik som radioen har sin for at vi skal kunne høre klart

Kan det være det som er vanskeligst kanskje, å tune inn på den rette frekvensen

Ja, det var en ny tanke

Den kan være riktig og den kan være feil, hjelp, hvor er fasiten

 

Det er det som er så tricky, med denne jobben, at det finnes ingen fasit

Ja, man kan høre på de som har holdt på lenge, men de kan ha kjørt seg fast i sin egen sannhet

De kan tro både det ene og det andre de også, men det er ikke sikkert det er riktig

Jeg har ikke jobbet så mye som medium

Jeg har gjort mest healing og readinger av levende mennesker

Og jeg kan slett ikke si jeg er erfaren der heller

Vanlige Lillasjelord, går ganske greit nå, for det er jeg vant til

Men også de kan slå meg ut innimellom hvis energiene til den jeg leser, er sterke

Eller kanskje jeg skal si at energiene fra de som gir meg ordene, er sterke

Et eller annet sted fra, må jeg jo hente ordene

Også det går på frekvenser

 

Alt er energiformidling

Og alle energi går på ulike frekvenser

Men nå er ordene igjen levert

Man tripper litt og håper på en god tilbakemelding

Og nå kom den og jeg senker skuldrene

Alle jeg har levert til, har så langt vært fornøyd og følt ordene riktig

Det kan være små detaljer de ikke husker eller som jeg skriver feil, men det er ok

Jeg tenker at det blir lettere etterhvert

Samtidig skal det ikke være for lett, for dette er viktig at man tar dette alvorlig

Det blir aldri sånn at jeg kan sette meg ned og skrive i full fart

Det skal gjøres med respekt og omtanke

Likevel hjelper det jo, jo mer erfaring man får.

Og til syvende og sist, gjør jeg dette fordi  jeg elsker å gjøre det

I dag

 

ps. Jeg har en egen kategori på bloggen der jeg legger disse innleggene. Lillasjelord fra den andre siden heter den kategorien foreløbig. Der legger jeg de jeg får tillatelse til å publisere. Alle blir spurt om tillatelse før jeg poster de i bloggen. Sier de nei, da sletter jeg de, akkurat som jeg gjør med vanlige Lillasjelord.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg