Noen ganger må vi vente på at andre skal bli klar før vi kan gå videre

Bildet i dag var egentlig ikke det jeg ønsket å ta med, men det var så påtrengende og nektet å gi seg, så jeg måtte bare la det få bli med.

Åndelig utvikling er ikke gjort i en håndvending

Det tar tid, mange år tar det

Ofte har vi store opplevelser og vi tror at nå er vi klar

Nå vet vi det meste, kom igjen, dette kan vi

Fem år senere ser vi at vi fortsatt er i stor læring

Vi rister på hodet over hvor naiv vi var den gang

 

Vi ser at vi får oppgaver tilpasset det stadie vi er akkurat nå

Studiene er tilpasset oss

Det vi heller ikke ser er at vi noen ganger må vente på andre

Jeg hadde en stor opplevelse av det i helgen

Jeg kan ikke fortelle hva det var, for det er taushetsbelagt

Det jeg kan si er at jeg, nok uten å vite det, har båret på en frykt

En frykt fordi det jeg gjør, er så annerledes

I en liten kommune, er det lett å bli uglesett og kritisert, når man går ut offentlig og forteller at man tar ned ord fra de som har gått bort.

Det vekker sterke følelser i mange og de er ikke bare gode

Jeg har nok trodd innerst inne, at jeg ikke fryktet noe, men ubevisst har jeg nok det

Etter opplevelsen i helgen, følte jeg enorm lettelse

Det var som om noe falt på plass

Jeg vet jo at jeg kan ikke være noen annen enn det jeg er

Lillasjel er det jeg er

Healing, readinger og kontakten med den andre siden, slutter jeg aldri med

Det er hva jeg er i lære om og det er hva jeg må gjøre

Jeg er takknemlig for at jeg har så mange rundt meg, venner og familie, som føler fred med det jeg gjør

Selv om de ikke tror på det jeg gjør, selv om de synes jeg er litt merkelig, så er de glad i meg likevel

Likevel vil jeg nå skille mellom privat og Lillasjel, mer enn jeg har gjort før

Jeg vil ikke legge ut alt på min private profil

Kanskje vil jeg også oppfordre de som ønsker å følge meg, heller følge meg på Lillasjel

 

Poenget er at vi vet ikke hva vi bærer på ubevisst

Noen ganger må vi vente, for det er noen andre som ikke har kommet dit de skal, i sine prosesser

Når de er kommet dit de skal, ja da løsner det for oss også

Som om det er en propp i vasken, som blir tatt ut

Da kjennes det som om hele verden letter i frekvens, inni deg

Du kjenner en stor kjærlighet

Slik følte jeg det etter at dette skjedde

Jeg følte at nå skjedde det noe med meg og jeg fikk en inderlig ro

Jeg har merket det hele uken når jeg har jobbet med Lillasjel også

Det er vanskelig å forklare med ord, men jeg føler at flere ting faller mer på plass

Jeg får flere oppgaver og jeg er enda tryggere på at jeg gjør det jeg er ment til å gjøre

Derfor er jeg svært takknemlig

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg