Har du lyst til å øve på healing

 

Jeg tror at alle mennesker har healingevner

Jeg tror ikke det er en gave bare enkelte kan få

Joda, noen er flinkere enn andre i likhet med at noen springer fortere, andre er sjakkgeni, noen går fortere på ski, men alle kan vi gjøre disse tingene om vi ikke er verdensmestere i grenen

I lkhet med alt annet i verden må vi trene

Vi må rett og slett øve oss

 

Heldigvis trenger vi ikke å gå til innkjøp av dyrt utstyr

Vi trenger heller ikke å gå ut av huset for å øve

Det er kjekt å øve sammen med noen, for da kan dere kjenne på hverandres energier

Husk at ingen er verdensmester med en gang man begynner å øve

Noen trenger litt tid, andre kan med en gang

Sånn er det jo med det meste i livet

Kanskje kjenner vennen din energiene med en gang, men ikke du, det gjør ikke noe

 

Ikke ha noe forventningspress

Noen ganger kan det ta ukesvis før man begynner å kjenne noe

Jeg var innmari misunnelig på mine venninner som lekte med energiene i hendene

Det gikk lenge før jeg kjente de, flere måneder tror jeg

Plutselig en dag var de bare der, det var helt merkelig

 

Stå eller sitt i en behagelig stilling

Slapp godt av

Sånn som hendene dine er nå når de henger rett ned, sånn er det enklest å bruke dem, de er litt bøyd

Løft de så opp og hold dem mot hverandre så det er ca 30 cm imellom dem

Beveg dem frem og tilbake som om du holdt en 30 cm ball

Ta hendene litt nærmere hverandre og litt fra hverandre

Lek at du har noe mellom dem

Hvis du øver sammen med noen, så la vedkommende holde hånden sin midt i mellom dine, så du beveger dine hender på hver side av vedkommendes hånd

Ta livet med ro og kjenn etter hva som skjer

Kanskje det ikke skjer noe

Kanskje du ikke kjenner noe som helst

Ikke gi opp, men sitt sånn og lek deg med hendene

Du kan sitte i pausen på jobb, i skoletimer, foran tv-en, sammen med venner

Plutselig er de bare der ……..energiene

Jeg kjenner det ved at det blir kaldt mellom mine hender, nesten som om de er i trekken i vinduskarmen

Tar jeg dem lenger fra hverandre, blir de kaldere

Beveger jeg på dem, er det som en kald vind

 

 Andre kan kjenne varme, prikking, bli hvitere inni håndflaten, stikninger i hode, frysninger

Det er faktisk kjempemorsomt å kjenne på

Noen dager er energiene kjempesterke mens andre dager svakere

Jo mer du øver, jo sterkere blir energiene

Når du da legger dem på andre kjenner de det på ulike måter, ofte med samme reaksjoner som du får

Det er ikke noe å være redd for , for man kan ingenting galt gjøre

 

Det er noen viktige regler man må følge

Det er egen kropp som bestemmer hvor healingen skal gå så du kan ikke påføre noen noe som helst

Du kan ikke bestemme hva som skal heales eller hvor i kroppen healingen skal gå

Det bestemmer kroppen som får healingen

Du må derfor heller aldri love noen at du skal få dem frisk for det er ikke opp til deg

Ikke fokuser på at vedkommende er syk, fokuser kun på velvære, godhet og glede

Lykke til

I dag

2 kommentarer
    1. Jeg tror at det er en gave noen har fått og at det ikke er meningen “alle skal gjøre det. Men at man kan utvikle det når man har den gaven, det tror jeg på. Er helt sikkert mange som går rundt med uante “gaver” de ikke bruker også forresten

    2. Ja for meg blir ikke det logisk at noen deler ut gaver på den måten men det er min tro. Jeg tror det er som med sangstemmen. Alle kan synge men ikke alle like fint og noen kan bli veldig flinke mens andre bør la være. 🙂 maiken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg