En epoke er over

Tekst Lillasjle

I dag er jeg litt lei meg

Det renner litt tårer

Plutselig overmanner de meg

Og så henter jeg meg inn igjen

Og så kommer det repriser

En epoke er over

Sånn er livet

 

Når man har familie er det mange sånne epoker

Barn blir voksne

Vi må se de fly ut av redet 

Vi må stole på at vingene bærer dem

Vi sender med dem alle gode tanker på veien

Vi ber om at alt skal gå dem vel

At de gode dagene blir flere enn de vonde

Vi står utenfor vinduet og titter inn

Avgjørelsene er ikke våre lenger

Alt vi har å sende med dem, er kjærlighet og omsorg

Og respekt for deres avgjørelser

 

Nå er her en epoke over

Jeg har lov å sørge litt

Men mest av alt kan jeg også glede meg

Jeg har ingen mistet

Alle mine har det bra

Takknemlig er jeg, veldig takknemlig 

Så får jeg tørke tårene i glede over det jeg har

I dag

8 kommentarer

Siste innlegg