Fin dag ble det

 

I går hadde jeg en dag jeg var veldig sliten.

Likevel ønsket jeg å gå en tur i skogen.

Når jeg er sliten, kan det være risikosport ut å gå tur.

Men det var nydelig å være i skogen.

Det er en egen ro der, gode energier.

 

 

Vi hadde med en liten boks så vi kunne se etter blåbær.

Dette er et område veldig mange ferdes så mange hadde vært der før oss.

Men det skal ikke så mange bærene til for at de små skal synes det er kjekt.

 

 

Vakkert var det ihvertfall, det er helt sikkert.

Det er vanskelig å vite hvor grensene går når man er sliten.

Har man en frisk kropp, kan man hvile og så er man tipp topp igjen.

Har man en kropp som bruker å bli utmattet, da er det helt andre regler som gjelder.

Da er det ikke ut og gå og du får mer energi.

Det kan ofte være ut og gå og falle ned i kjelleren.

Det er ofte så vanskelig dette å vite når man skal gjøre det man har lyst til og når man bør la være.

I går tok jeg sjansen.

 

 

 

Det var dugg i gresset så det så ut som om gressstråene hadde ikledd seg diamanter.

En fin luftetur var det.

I dag skal jeg ikke gå tur.

I dag har besøket mitt reist bort noen dager, så i dag skal jeg sitte på balkongen hele dagen.

Med Ipad og bok og bare slappe av.

Blir jeg ikke ferdig med det, fortsetter jeg i morgen også.

Middag i dag blir rester fra tidligere i uken.

Du verden hvor godt jeg har det

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg