Erica James, Alt i et øyeblikk

Reklame |

Erica James, Alt i et øyeblikk

Første boken av Erica James. Jeg leste først den tredje Det lille pianohuset

Anmeldsen finner du her:

http://lillasjel.blogg.no/1523216888_erica_james_det_lille_pianohuset.html

Alt i et øyeblikk fikk være med på ferie, for det må være lettlest underholdning på ferie for meg.

Jeg likte godt Det lille pianohuset og jeg koste meg med denne også, selv om jeg synes den ikke var like god. Jeg er ikke så glad i for mange sider med elsker, lengter, osv, så jeg kunne ha klippet bort noen sider her også, men det er jo en smakssak. Men jeg koste med hovedpersonene og selv om den var forutsigbar, var det fin avslapping i solen. 

Nå står bok nummer to, Lyden av en lerke for tur. 

 

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bastion forlag og de har også gitt meg boken i gave.

http://bastion.no/bok/alt-i-et-oyeblikk

Noen øyeblikk varer livet ut ?

I det Floriana mottar invitasjonen til vakre Comosjøen i Italia for å se sitt livs kjærlighet gifte seg med en annen kvinne, vet hun umiddelbart at hun vil takke nei ?Alt i et øyeblikk er en vakker og rørende historie om kjærlighet og de små øyeblikkene som forandrer livet vårt for alltid. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg