Santa Montefiore, Valentinas siste reise

Santa Montefiore, Valentinas siste reise

Jeg leste Villa Magdalena av Montefiore. Den ble for klissete og klisjeaktig for meg og siden har jeg ligget unna Montefiore. Hun har jo gitt ut en slottstrilogi men jeg har da altså ikke lest den heller. Men så er det så mange som elsker disse bøkene og når jeg fikk Valentinas siste reise av en bokvenn, ja da tenkte jeg at nå fikk jeg gi henne en sjanse til.

Men nei, dette er ikke bøker for meg. Ja jeg liker feelgood men dette blir for dårlig synes jeg. Jeg liker ikke språket som jeg synes blir skolestilsktig og handlingen ble for kjedelig for meg. Det finnes mye lettlest feelgood med innhold og historie, dette ble for banalt. 

Beklager Montefiore, du har så mange som er glad i deg så du får klare deg uten meg. 

Noen eksempler på hva jeg gener meg opp i.

Når han ikke får tenning av de overdimensjonerte brystene hennes.

Eller når han skulle kjøre hjem og var så full at han ikke fant bilen, så var det ikke et ord om at han ikke burde kjøre i fylla. Alt sånt henger jeg meg oppi. Når det er dårlig skrevet. 

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bastion forlag

http://bastion.no/bok/valentinas-siste-reise

Valentinas siste reise

Fra forfatteren av bestselgerne Villa Magdalena og Birøkterens datter kommer en historie om sterk kjærlighet og et utilgivelig bedrag.

Valentinas siste reise tar oss fra 60-tallets spenstige liv i London og til den vakre italienske Amalfikysten. En episk romanse med en dose spenning og mystikk!

Valentinas siste reise er den femte av Santa Montefiores bøker som er oversatt til norsk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg

Follow