Sjødag, Celebrity Reflection

Det er dusinvis av aktiviteter du kan delta i hver eneste dag, men jeg foretrekker som regel boken min foran både vinsmaking og treningsrunder og dansetimer, osv 

De triller rundt på vognene sine og har de ikke med seg det du ønsker, henter de for deg. Når jeg er ute i solen, liker jeg godt de frosne smoothiene av jordbær, fersken og mangojuice, uten alkohol. 

Utsikten til lunsj i dag, var denne

Dansetimer på dekk. Etter det var det vannvolleyball i bassenget før det var levende musikk.

Biff carpaccioen var nydelig.

 

 

Det var også denne, geitost og pære i filodeig. 

 

 

Formen er ikke helt bra, hals ondt og slapp, derfor igjen en tidlig kveld.

4 kommentarer
    1. Ja, det er godt å nyte livet med en god bok i solen 🙂 Det har jeg også gjort en del av her i ferien.
      Du må kose deg masse videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg