Barcelona, Celebrity Reflection

 

  

Vi seiler inn til Barcelona. Eneste cruiseskip i havnen i dag. I fjor var det 4 på rekke og rad. 

 

I dag blir det bare en spasertur i byen og et par pitstop. 

 

Pizza og noe godt i glasset, sol og gode venner,  kan vel ikke bli bedre.

En annen versjon og lettere variant av sangria. Men cava og appelsin 

 

 

Det var stort vakthold i begynnelsen av La Rambla. De er nok redd terror igjen. 

En gang skal jeg ta gondolbanen men ikke i dag. 

Ikke så verst utsikt til eyyermiddagskaffen heller 

Jeg måtte investere i ny veske. Den jeg hadde med, gikk i oppløsning. Jeg er ikke damen  som kjøper merkevare til flere tusen. Jeg klarer meg med en til 23 euro. 

 Peartini før middag. Tro bare ikke at jeg drikker så mye, bare moro å ta bilder.

 selv om det i dag ble Zinfandel til forretten og en god rødvin til lammet. 

 Andeterrin 

Slowroasted lamb

Levende musikk i Sunsetbaren i kveld. 

Gjengen koser seg  med Barcelona  som bakgrunn 

Det gjør de nok fortsatt men jeg tok kveld.

I morgen skal jeg være ombord, lese og sole meg mens de andre drar til stranden. 

#celebrityreflection #cruise 

2 kommentarer
    1. Barcelona er fin, men bade skal jeg ike gjøre der mer….
      Forstår at dere liker cruise, men da er man bare innom, men kanskje det er slik at dere drar tilbake en annen gang om dere finner en by eller sted dere blir betatt av?

    2. Ja vi er der hele dagen og slin som Villefranche har vi vært 5 ganger og vært på mange utflukter. Barcelona Jar vi også vært flere ganger og denne gangen over natten. Vi liker dette med å være i bevegelse, nye havner hver dag. Og når vi er på sydenferie er ikke vi av de som organiserer turer på egen hånd og vi leier ikke bil. Derfor fint med cruise for oss for det har så mange valgmuligheter. Viktig å velge skip og destinasjoner som passer en. Celebrity satser på et mer voksent publikum. maiken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg