What do i need to be me

 

Da er jeg ferdig med neste bilde.

Det heter What i need to be me.

Som jeg skrev etter det forrige bildet, så er ikke dette bilder som skal pryde en vegg.

Jeg lærer meg å bruke fargene for å få åpnet for kreativiteten min.

Fergene har energier og sin egen betydning.

Det gul betyr for meg, kan være noe annet for deg. 

 

 

Som dere ser her har andre bilder andre farger enn det første.

Men noe av det er likt.

Når jeg tenker på hva jeg har behov for, så er det først og fremst et solid fundament.

Hjem og familie må være stabilt og bra for at jeg skal ha det godt.

Når det er på plass, kan jeg blomstre.

Det gule står for gleden som da fyller meg når disse behovene er dekket.

Det rosa er kjærligheten jeg da føler for familie og det jeg holder på med.

Mørk lilla er åndeligheten min, turkis er den kreative inspirasjonen.Det blå er tankene jeg liker å utfordre litt.

På denne måten er det fint å jobbe for å forløse ting du bærer på.

Følg intuisjonen, bruk fargene på impuls og se hva som  kommer.

Jeg er ikke helt fornøyd med disse krittene.

Jeg synes de er litt vanskelig å jobbe med, men kanskje det er bare at jeg skal ha allting så raskt.

Frm minutter og så skal jeg være ferdig liksom.

Kanskje blir det bedre når jeg lærer meg å bruker dem.

Det tenker jeg vi får forske nærmere på når jeg har kommet hjem.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg