Arthur Findlay, dag 5, 13.06.18

Solen tilbake, ihvertfall fra morgenen.

Klar for enda en nydelig dag.

Forelesningen i dag grep meg veldig.

Hvor viktig det åndelige er for oss mennesker.

Dette å kjenne på denne kraften i energiene.

Nå har jeg også så smått begynt å se de også.

Hvordan vi når hverandre med tankene båre.

Hvor viktig det er å prøve så godt man kan, å være et bra medmenneske.

Kommunikasjonen og hjelpen vi får fra åndeverden.

Jeg skrev et eget innlegg om hva jeg følte under første forelesningen.

http://lillasjel.blogg.no/1528894845_ydmyk_og_takknemlig.html

Etter forelesningen hadde vi healing.

En skulle heale, en var klient og den tredje skulle sende energier til healeren.

Når jeg sendte energier til healeren, tror jeg det var energier jeg så.

Men må finne ut om det var noe jeg ønsket å se.

Jeg må forske mer.

Deretter når jeg var healer, lærte jeg noe.

Jeg bruker å gå rett ned i transe, men denne gangen var jeg ikke så dyp.

Jeg Ble så vist at det stod en vokter ved siden av klienten.

Denne følte jeg var der for å passe på hans private sfære, som jeg følte var viktig for han. 

Jeg ble også vist mer og ble usikker på hvorfor.

Jeg skulle ned i dyp transe, ikke lett.

Når man er i dyp transe, ser man ikke så lett bilder og får informasjon.

Jeg spurte hvorfor de viste meg dette.

De sa det var fordi noen ganger hadde jeg behov for å vite ting som klienten hadde bruk for.

Jeg sa ikke noe om dette til klienten, for det var jo kun en lærersituasjonen.

Etter dette, gikk jeg lett ned i dypere transe.

Men under healing kan det variere hvor dypt man går, etter hva det er de ønsker å heale.

Alt har sin frekvens. 

 

Etter lunsj har vi workshop med healing.

Vi eksperimenterer for å kjenne forskjellen på energiene.

Denne gangen var det en healer og en klient mens vi andre skulle kun sende energier til dem.

Jo mer energi åndeverden har å heale med, jo sterkere, mer kraftfull blir healingen.

Når John of God healer, har han jo hundrevis av mennesker som sitter der så åndeverden har mye energisupport.

Det var morsomt å kjenne forskjellen på energien.

Noen ganger føltes den tung , så kald, så lettere, det gikk i svingninger på et vis.

Så ble klienten byttet ut mens healeren fortsatt satt i transe.

Poff, så endret energien seg igjen.

Etterpå hadde vi selvhealing før vi gikk sammen to og to.

Den  ene blendet med åndeverden mens den andre visualisere et symbol.

Spennende å eksperimentere. 

 

I gruppene etter workshop, hadde vi igjen skrift og tale.

Det er så morsomt.

Den ene skal koble seg på den andre og finne et ord, setning, tema.

Så skal man ned i transe og skrive.

Når man er ferdig å skrive, skal den andre ned i transe og tale.

Det rare er at ofte er det samme tema.

Når jeg talte, var temaet farger.

Når det var min tur å skrive var temaet det å lære bort.

Samme tema men helt ulik vinkling. Det er helt magisk at det går an.

Her er ordene jeg fikk som min partner serve til meg.:

Construction 

To build large skyscrapers, first we must go back to the building blocks of that of a child.

 Connecting the colors and the abc s.

It is important for the foundation of anything we build to be strong and able to support .

 over time with a little help from your dear friends, the opportunity that you seek will be made easier.

Take rest when the moon rises in the sky.

Take time to watch the twinkling of the stars

and allow us to drop down to you the inspiration into your mind,

 like a star that falls from the night sky.

 

Allow yourself to reconnect to that little girl you once were .

engage one more within her mind,

remember the excitement when new thoughts would sprinkle within yourself 

 

I kveld var det sense der lærerne tar ned avdøde. De er bare så flinke. Kjempekjekt.

Etterpå kom endelig den første runden i baren. Koselig 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg