Jeg møter den indre dommeren

 

 

Himmel og hav for en læring som kommer når man er her på skolen.

I går kom jeg i gang med det kreative.

http://lillasjel.blogg.no/1528703109_slik_fler_jeg_det_akkurat_n.html

Jeg fikk ned en tegning og følte meg så lykkelig.

Jeg krabbet så under dyna igjen.

Da kom tanken igjen om det gule, jeg må få inn mer gult.

Jeg stod opp igjen og rotet ned masse gult og så følte jeg at det måtte noe turkise striper inni der.

Hva skjer så.

Jo, jeg angrer og tenker at nå har jeg ødelagt hele tegningen.

 

Når jeg så stod opp i dag, var lykken borte, erstattet av irritasjon.

Du verden hvor teit jeg kan være, tro at dette var noe bra liksom.

Slik tenker jeg selv om dette ikke er et bilde som skal på noe vegg.

Det er et bilde som skal uttrykke hva jeg har inni meg.

 

Jeg snakket med Anne Marie etter frokost og hun har jo svarene selvfølgelig

Så snart hjernen vår kobles inn, drar vi frem vår indre dommer

 Og så drar vi frem det negative med det vi gjør, fremfor å se det positive.

Du er ikke bra nok tanken, dras frem fra det ubevisste, du duger ikke.

Det gjorde jeg selv om bildet kun skulle være å bruke fargene intuitivt. 

 

Og under første meditasjon husket jeg på hva som ble sagt under en reading jeg hadde i høst

Læreren sa da at jeg var omringet av gult.

Hun så for seg som om jeg var omringet av bøker.

Og det er jo det jeg er, sitter der med stabler av bøker rundt meg. 

Akkurat som Anne Marie sa også så forbindes gjerne det gule med skole, lærdom, utvikling.

Og for meg er de turkise stripene et symbol på inspirasjonen jeg får fra bøkene. 

Neste bilde vil hete What do i need 

Det sier hodet mitt 

I dag 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg