Hurra, da er vi i gang

     

Da er jeg her igjen for fjerde gang.

Første gang var jeg overrasket over alt jeg fikk til.

Andre gang var jeg litt irritert fordi jeg trodde jeg kunne mer.

Tredje gangen var jeg roligere og hadde ikke så veldig prestasjonsangst.

Jeg tenkte skitt au, det får gå som det går.

Og hva tenker jeg nå.

Hjelp, jeg vil hjem igjen til tryggheten. 

Jeg vet ikke om jeg er klar for dette.

Men nå er jeg her så jeg får bare gjøre så godt jeg kan. 

 

 

Jeg kom frem til skolen ganske tidlig på formiddagen. 

Jeg ruslet derfor ned til the village .

Denne lille karen ønsket meg velkommen.

Det er så fint å gå denne veien gjennom skogen.

Rene skjære idyllen.

Aller først var jeg og fikk healing.

Et par ganger i uka er det frivillige fra kirken, som kommer til skolen og tilbyr healing.

Det var deilig og avslappende. 

 

Lille harepusen venter ved grinda

 Det er en kjempestor butikk som selger utstyr til maling og tegning, så det var første målet mitt for dagen. 

Utover høsten og vinteren har jeg nemlig planer om å bruke mer av kreativiteten min.

Den har ligget brakk noen år, så nå er tiden inne.

 

På butikken dukket det opp et par kjente fjes.

 

Kjempekoselig å møtes gjen.

Vi gikk for å spise lunsj.

Deretter tilbake på Arthur Findlay for å slappe av litt og kjenne på nervene.

Jeg fant stolen min.

Den har en merkelig tendens til å være ledig når jeg kommer.

kanskje fordi jeg prøver å komme meg ut av spisesalen fortest mulig.

Når 90 personer samles blir det et ganske så høyt lydnivå. 

Etter middag i dag ble vi delt inn i grupper.

Jeg tror det er ca 12 i hver gruppe.

Der er folk fra Australia, Belgia, Finland, Sveits, Amerika, England, Hellas, Sverige,  ja der er bare de jeg kommer på i farta

Det første vi gjorde i kveld var å meditere sammen, gå i transe og kjenne på gruppeenergien.

Jeg tror dette blir bra jeg.

Jeg kan ta det med ro og bare la det skje det som skjer.

Men altfor utslitt i kveld til noe barrunde.

Så her er det straks god natt, See YouTube tomorrow.

I dag

 

4 kommentarer
    1. Åååååå…. så kjent – og deg og stolen din… en del av meg ble igjen på AFC, og jeg fikk med meg en del av AFC…. ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg