Ut på nytt åndelig eventyr

 

Ja, da sitter jeg igjen på toget

Passerer kirken der vi var i bryllup i helga, Kors kirke

I dag Gardermoen, i morgen Arthur Findlay spritual college.

Tema for uken transetale og kommunikasjon.

Det høres sikkert merkelig ut for mange.

Men det er ikke så rart som man skulle tro.

Hvis du tenker at du skal sove, da må du senke frekvensen på hjernebølgene.

Alle kjenner også følelsen i kroppen i det du holder på å sovne.

Hjernebølgene våre går på frekvenser, likedan som vi før måtte stille inn radioen for å få klare signal.

Hver kanal har sin frekvens

Slik er det med transe også, ulike frekvenser.

En for lett transe, en for healing, osv

Det jeg nå skal lære mer om er de frekvensene i transen som jeg må ned i, for at åndeverden skal tale gjennom meg.

Da er det som at jeg er nesten helt fjern og ordene kommer av seg selv.

Men det er da viktig å vite at du har kontroll og kan stoppe hvis du ønsker det.

Du blir ikke ledet inn i noe mot din vilje.

Det er ikke det samme som hypnose. 

 

Alle som følger meg, kan nok ikke ha unngått å få med seg at jeg elsker denne skolen.

Det er så spesielt å være der, en egen atmosfære, som må oppleves, vanskelig å forklare.

Jeg får ikke vist så mye fra rommene for det er ikke lov å dele bilder fra inne på skolen.

Det er som å være midt inni en episode fra en engelsk serie fra et gammelt gods

Her snakker alle samme språk, selv om det er elever fra hele verden som kommer hit.

Samme hva en holder på med, så har man på et vis en egen terminologi.

Enten man er kokk eller jobber på Nordsjøen eller i helsevesenet, osv

Slik er det med det spirituelle arbeidet også.

Og så er det så herlig at man kan snakke om disse temaene uten at noen protesterer eller ikke tror deg.

Åndelighet er jo et tema som også vekker sinne i mange, så ofte går man stille i dørene.

Man roper ikke ut liksom at man snakket med noens bestemor i går.

Men når man er her, er man hjemme på et vis.

Hjemme blant likesinnede og det er herlig.

Jeg er glad jeg skal møte to norske som jeg kjenner fra før.

Få snakke litt norsk også.

Når jeg før har vært her på kurs, har det vært norsk uke.

Undervisning på engelsk, men vi jobber på norsk.

Nå er alt på engelsk, så det blir en utfordring.

Men alle hjelper hverandre, så det går nok fint.

Store fugler flakser i magen.

Første gang jeg flyr utenlands alene.

Dette blir  spennende og lærerikt 

Farvel for en liten stund Romsdalen.

Heldigvis titter solen frem igjen her også

I dag

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg