I want to sing like the birds sing,

I want to sing like the birds sing,
not worrying who listens or what they think.
~

Disse ordene er så vakre, de taler til meg

De sier meg at vi alle er individer på jorden som er unike

Vi har hver vår tone

Vi synger på hver vår måte

Vi synger hver vår sang

 

Måtte vi nå bestemme oss for heve den stemmen

Vår egen stemme

Istedenfor å følge i andres fotspor, hele tiden følge strømmen

La oss finne vår egen tone

La oss lytte inni oss og finne ut  hvem er jeg

 

Som en dråpe i havet er vi ett

En dråpe kan føles forsvinnende liten, men sammen danner de havet

Når vi forener alle våre toner blir det et fantastisk kor

Det blir et hav av ulike toner

Det blir vakkert

 

Greier du å finne din tone

Greier du å finne din stemme

Greier du å høre hvor vakker den er

Greier du å slutte å se ned på deg selv

Greier du å slutte å fokusere på det du ikke liker ved deg selv

Greier du å se at du er god nok akkurat som du er

Livet er ikke en konkurranse i å være perfekt

Livet er å være deg, akkurat som du er

 

Jeg ønsker å synge som fuglene synger

uten å bekymre meg for hvem som lytter eller hva de tenker

I dag

5 kommentarer

Siste innlegg