Gode energier

Bildet i dag er fra den tiden jeg lærte meg å sette tekst på bilder og fra før jeg forstod at jeg selv hadde ordene i meg, jeg kunne bruke. De første bildene var derfor tekstet med sitater fra andre.

 

I mitt indre sinn, er jeg blitt ganske så endret de siste årene.

Jeg har det så mye bedre med meg selv.

Jeg har nesten ikke ord som kan forklare forandringen jeg har gått gjennom.

Ved at jeg ble kjent med det spirituelle, har det nærmest skjedd mirakler.

Bedre selvtillit, fått lagt bak meg gammelt skrot, mye mindre frykt og mye mer glede.

Jeg lar meg ikke lenger såre så lett for jeg står mye stødigere i egen kraft.

Andre får mene det de vil, men jeg vet hva jeg vil.

Jeg har valgt å leve med den jeg er, så får andre velge meg bort hvis de ikke vil ha meg.

Jeg vet at jeg ikke er så enkel å ha med å gjøre for alle, men det er ikke mitt problem.

Så lenge jeg handler med det gode i hjertet, er jeg trygg på meg selv.

 

Fordi jeg selv har hatt denne postive endringen, er det  noe jeg liker å skrive om.

Den spirituelle oppvåkningen har vokst enormt i styrke de siste årene.

Endelig begynner man å forstå at vi mennesker har flere sanser enn vi har vært klar over.

Vi har verktøy for å skape oss et bedre liv  og det er ikke nødt til å koste en krone.

Vi er ikke nødt til å gå dyre kurs eller kjøpe dyre produkter.

Selv har jeg gått veien stort sett alene.

Som regel har jeg vært på en happening i året fordi jeg føler behov for å være sammen med likesinnede.

Det finnes også mye lærdom helt gratis på youtube.

Mitt råd er behold bakkekontakten og vær skeptisk.

Lær deg å kjenne etter hva du selv føler er riktig,  inni deg.

 

De siste dagene har jeg kjent på nydelige energier.

Hver dag har jeg nesten svevet i disse energiene.

Hvor de kommer, fra vet jeg ikke, jeg bare nyter.

De bare fyller kroppen min, jeg blir avslappet og har det godt.

Mange kan føle denne tyngden i kroppen og når de ikke vet hva det er, blir de redde.

Det er derfor jeg ønsker å nå ut med at det er ikke noe å være redd for.

Kjenner du på tunge energier, som gjør deg nedtrykt, be om å få de renset bort.

Det kan være du tar inn det som andre føler og så tror du at det er ditt eget.

Når du jobber mer med å kjenne energier, vil du etterhvert ta inn mindre av de som er tunge.

Du flyr på en måte over dem i frekvens.

Se for deg at du stiller inn radaren din på gode frekvenser, som om du skulle stilt inn en gammeldags radio.

Ofte kan det følge med en varme som brer seg over skuldre og mage.

Det varierer hvordan det kjennes ut.

 

Jeg håper at enda flere, vil tenke annerledes når det gjelder det spirituelle i tiden som kommer.

At de forstår at dette er sanser vi alle har, det er ikke gaver utdelt til enkelte.

At flere og flere blir oppmerksom på hva de føler, at de forstår hvilket fantastisk verktøy de har.

Et helt hjelpeapparat rundt seg hvis de ønsker det.

Bruken av medistasjon blir forsket mer og mer på.

Noen få minutter hver dag, gjør underverker for å redusere stress.

Bare lukk øynene og la roen senke seg gjennom kroppen din.

Ikke tenk på at det må bli stille i hodet, men bare pust rolig ned i magen.

Indre stress er etter min mening en av de faktorene som skaper mest sykdom.

Ved å gi kroppen avspenning, bedrer vi konsentrasjon og immunforsvar.

Så vær nysgjerrig, utforsk sansene dine og vær trygg på at det er av det gode.

Det er mitt ønske mens jeg svever rundt her i min energisky.

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg