Fjernhealing

 

Jeg prøver når jeg har mulighet, å ha gratis fjernhealing på mandagskvelden.

Jeg legger ut et bilde på Lillasjel og sender til alle som kommenterer under bildet.

Noen tror kanskje jeg gjør dette bare for å være snill, men nei, sånn er det ikke.

Jeg gjør det av flere grunner.

For det første gagner det meg selv.

Jeg synes nemlig at det er deilig å være i de energiene som skapes i den gruppen

Energiene blir veldig sterke, når man “møtes” på denne måten

Jeg har sterk tro på at vi skal samle oss nå i tiden fremover.

Ved at vi setter oss ned sammen og mediterer, vil energiene våre bli sterkere.

Vi vil åpne oss mer opp for healingkraften og komme nærmere åndeteamet som hjelper oss.

Når flere og flere samler seg sånn i gode energier, vil det bre seg utover verden.

Vi har en sterkere kraft enn mange har forstått.

Med tankekraften kan vi spre de gode frekvensene.

Jo høyere frekvens vi får, jo mer vil vi løse opp de lavere.

Når en hel gruppe mennesker setter seg ned sammen, er det et kraftig verktøy.

Så det er en vinn vinn situasjon.

Alle får og alle gir, helt automatisk.

Noen er redde for å være med på fellesmeditasjoner.

Jeg mener det er ikke noe å være redd.

Man omgås energier av mennesker hele dagen og da er man ikke redd.

Derfor er det ikke noe å være redd for nå heller.

Man kan fortelle kroppen sin at den skal ta inn akkurat det som er godt for den og det gjør den.

 

Noen stusser på om fjernhealing virker.

Det gjør den, men vi vet jo ikke hvordan den virker.

Det er ikke noe tryllestav men det gjør godt for kroppen.

For egen del kan jeg si at jeg gir og får mye healing, men foreløbig er jeg langt fra frisk.

Men det har likevel hjulpet meg enormt mentalt.

Selv om jeg sitter alene mye av tiden og ikke har mye krefter, har jeg det godt inni meg.

For meg er det aller viktigst og der er meditasjon og healing viktige verktøy for meg.

 

Andre tror kanskje at man må ta på en fysisk for at healing skal virke.

Men nei, jeg tror ikke det heller.

Ofte kan det være like sterkt, om ikke sterkere, på avstand.

Det er ikke hendene som healer, men energiene.

Jeg bruker åndeteamet mitt når jeg healer.

Jeg formidler bare healingkraften, den kommer ikke fra meg.

 

Og så er det enda en ting som ikke er å være snill, men ganske så egoistisk.

I og med at jeg har aktivitet på Lillasjel, får jeg spredt siden min mer.

Kanskje du forundres over at jeg sier det som det er.

Men hvorfor skal jeg lyve.

Det er bare sånn det er.

Jeg vil være ærlig, ikke ta på meg en være snill glorie som ikke er virkelighet.

Jeg ønsker å nå ut til flest mulig med mitt budskap.

Hvis ikke hadde jeg nok kun skrevet for meg selv, ikke delt.

Det gir meg nemlig enorm glede i hverdagen.

Det gir mening i livet mitt, jeg føler meg mer verdifull og til nytte.

Og da nytter det ikke med en gruppe som ikke vokser.

I alle grupper er det nemlig sånn at man er aktiv en stund og så faller det litt av.

Derfor er nye medlemmer svært viktig.

Og så elsker jeg jo å være i kontakt med mennesker.

Mange av mine lesere tar jo kontakt og det setter jeg pris på.

Noen snakker jeg så mye med at jeg føler jeg kjenner de.

Andre får jeg nå enda nærmere, i og med at de vil jeg skal skrive til dem.

Da slipper de meg jo inn i sin personlige aura.

Det å bli gitt en sånn tillitt er veldig rørende.

Det hender rett som det er at jeg selv feller en tåre når jeg skriver.

Det kommer så mange vakre ord, til mange vakre mennesker.

Det å sitte her hjemme og fysisk føle at dette er et nydelig, godt menneske, full av kjærlighet, det er ganske så fint.

Og ordene gir jo også  kun det gode.

Kanskje får man noen man må jobbe med, men de er aldri kritiske.

De vil bestandig se det som er vakkert i en menneskesjel.

Derfor er det også fint å jobbe med ordene.

Så vil du være med på fjernhealing på Lillasjel, da er du velkommen.

I dag

5 kommentarer

Siste innlegg