Vær åpen for andres innspill

 

I dag vil jeg snakke litt om det å være åpen for andres innspill.

Det er nok de som kjenner meg, som mener at jeg ikke er det, men der tar de feil.

Jeg er åpen og lytter,  men det betyr ikke at jeg automatisk forandrer mening.

Det aller viktigste for meg er at jeg gjør og tror på det som er riktig for meg.

Noen ganger er jeg uenig i starten, men når jeg bare får tenkt litt, kan det høres riktig ut likevel. 

Det er noen som blir fornærmet hvis de kommer med innspill, gode råd, tanker og du ikke er enig med dem.

Jeg blir aldri en som jatter med, bare for å være enig.

Jeg deler også svært gjerne fra egne erfaringer, blant annet gjennom denne bloggen.

Men……….Jeg forventer at alle tenker selv, ikke automatisk sier ja og amen til det som er min tro og mine meninger.

For meg kan de gjerne velge det motsatte av hva jeg gjør.

Men det er viktig at vi deler med hverandre.

At man er uenig, er bare fint, for da kan vi lære noe nytt.

 

Uken som har vært, har gitt meg ny innsikt.

Takket være innspill fra en god venn, fikk jeg en større forståelse for forskjellen på energi og ånd.

Ofte får blogginnleggene mine et tema over flere dager, selv om jeg ikke planlegger det sånn.

De siste dagene har temaet vært ånd og energi.

Denne kom først:
http://lillasjel.blogg.no/1520003790_lr_deg__stenge_av_hvis_du_ikke_nsker_ndenrvr.html

Deretter et fint lite eksempel på åndekontakt

http://lillasjel.blogg.no/1520091773_lille_jenta_mi_lille_lille_jenta_mi.html

I starten følte jeg meg veldig forvirret, det kokte litt i hodet, men plutselig ble alt mer logisk og da kom dette:

http://lillasjel.blogg.no/1520179305_nd_og_energi.html

Når jeg jobber med temaer, dukker det gjerne opp artikler og bilder som passer til.

Slik var det denne gangen også. 

Så vær ikke redd for å komme med innspill til dine venner.

Men forvent ikke at de følger dine råd.

Det viktigste er at de følger sitt hjerte.

Et innspill skal være som en idémyldring.

Det kan føre til nye tanker, også for deg selv.

Så selv om det er noe du ikke tror på, så vær åpen for at du kan ta feil.

Samarbeid og mangfold og respekt for hverandre, det er fint.

I dag 

 

En interessant artikkel

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/03/døden-og-dødsprosessen/

ps. Jeg deler vanligvis ikke bilder som jeg ikke har fått tillatelse fra eieren til å dele, men dette bildet “måtte” bare få bli med.

Bildet hentet jeg fra Siris hjertekammer, men hun har nok også lånt det fra noen andre.

Bli gjerne med i hennes gruppe. Hun har livesendinger, healinger med mere.

https://www.facebook.com/groups/285387111600855/?fref=nf

ps. Det var hun som kom med innspillet også

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg