Energivask

Mine nærmeste ler godt når jeg får bestillinger på husrens.

De vet jo at jeg ikke kan fordra husarbeid.

Men dette er en helt annen vask.

Det er vask av energier og det liker jeg.

For mange kan nok dette virke underlig og uforståelig.

Men for andre, kjenner de det på kroppen.

 

Mange har nok kommet inn i rom eller hus, der det er ubehagelig å være.

Man føler ubehag rett og slett.

Mange opplever dette i eget hjem.

Det er tungt til tider å være der.

Da kan det være at det ville gjort godt med en rens.

 

Det er mange energier som kan henge igjen i et hus.

Det kan være avtrykk fra hendelser som har skjedd i området eller i huset.

Kriger og ufred setter vonde, tunge energiavtrykk.

Det kan være energier etter mennesker som har bodd i huset.

Det  kan føles som om de er tilstede.

For meg føles det som om jeg  ofte har kontakt med ånden når jeg renser huset de har bodd i.

Som om de kommer for å hjelpe meg på et vis.

Når jeg begynte trodde jeg det var ånden som på en måte ikke hadde gått over.

Nå har jeg mer oppfatning av at ånden ikke kan henge igjen, det er energiene vi føler.

Men de kan føles veldig sterkt, så det er lett å tro at noen er der.

Men jeg har ikke noe fasit, jeg sier bare hva jeg tror og erfarer.

Noen ganger er det enkelt å rense, andre ganger tar det tid.

Jeg er ikke kjempeerfaren i dette arbeidet, så jeg liker å bruke tid.

Ofte får jeg også opp tidsepoker lagvis.

Jeg har kontakt med de jeg renser for, til vi er fornøyde.

Men selvsagt kan jeg ikke gi garantier, det er umulig i dette arbeidet.

 

Det er ikke bestandig at alt blir borte.

De som ofte gjerne vil komme og være der, er avdøde slektninger.

Noen har også beskjeder de vil gi, så de er der til man får tak i hva de ønsker å si.

Slektninger kan bes om å trekke seg lenger unna.

De forstår nemlig ikke hvordan de kjennes ut fysisk.

Noen er åpne og kan se dem mens andre føler dem som nærvær.

Jeg opplever at når man kjenner noen berører hår og ansikt, er det ofte de som stod en nær.

 

Det aller viktigste for meg er at ingen skal være redde for det de kjenner på.

Jeg bruker å si at energiene har vært der hele tiden, det er først nå at du kjenner dem.

Du var ikke redd dem, når du ikke kjente de og da trenger du ikke være redd nå heller.

Det er mye skremselspropaganda ute og går og det er dumt.

Jeg har snakket med mange som har jobbet med rensing i flere tiår og de har aldri møtt noe de trenger å frykte.

Men de som har gått over, forstår ikke helt hvordan vi fysisk merker dem.

Ofte merkes det som en tyngde i kroppen eller en kulde og det kan føles ubehagelig,hvis man ikke vet hva det er .

 

Vær klar over at man kan ha behov for rens selv om ingen er der også.

Energier henger også igjen etter levende mennesker.

Krangel og ufred foreksempel setter spor.

Kommer du inn i et hus der det har vært mye ufred, vil du lett merke at det kan være tungt der.

Da er det fint å rense energiene.

Flere og flere åpner nå opp for sansene sine.

Man merker at det å snakke om disse tingene er helt annerledes enn bare for noen år siden.

Jeg er ikke i tvil om at om noen år til, vil dette ikke hete overnaturlig lenger.

Det vil være en helt naturlig del av vår hverdag.

Men det som det er behov for det er rensing av tunge energier rundt om i verden.

Dette vil hjelpe de kommende slekter for det er ikke enkelt å vokse opp i land der det har vært mye krig.

Det henger på en måte igjen i luften og krever at noen renser.

Jeg vet det er mange grupper rundt om i verden som jobber med nettopp dette.

Det er bra synes jeg.

I dag

 

ps. Alt jeg skriver er kun det jeg føler er riktig for meg.

Har du behov for husrens, ta gjerne kontakt på facebookprofilen min eller Lillasjel eller sms 9946 7178. Jeg tar kr 1000,- for å rense.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg