Mitt ønske for tiden fremover

 

Mitt ønske for tiden fremover er at vi nå begynner å ta i bruk våre naturlige  sanser

Alle mennesker har fått utdelt fra fødselen av et sett med naturlige sanser

Mange av oss har lært oss å stenge av disse sansene fra vi var barn

Nå er det på tide å ta dem frem igjen

Det er på tide å anerkjenne dem og begynne å  øve

 

Jeg har selv fått erfare på kroppen hvordan disse sansene har fått utvikle seg

Jeg har jo kjent i mange år at jeg har varme hender, men jeg trodde jeg var bare varm

Jeg tenkte ikke over at det var healingevner som var i de hendene

Etterhvert begynte jeg å kjenne energiene fysisk i hendene mine, som en kald trekk

Jeg begynte å øve og merket hvordan evnene blir sterkere og sterkerre

 

For noen år siden var det ikke vanlig at noen hadde såkalte varme hender

Det var Snåsamannen alle kjente og noen få til rundt om i landet

Nå viser det seg at det dukker opp den ene etter den andre som har samme evner

De fleste er bare i startgropen

De har så vidt begynt å skjønne at det er healingevner de har

Jo  flere som tar evnene i bruk, jo mer åpner vi opp for energiene

Det er det viktigste bidraget vi kan gjøre hver enkelt av oss i årene fremover

Ta i bruk evnene våre

Vi har dem alle sammen

Det er ikke sånn at det er kun noen utvalgte som får enkelte sanser

Det betyr ikka at vi alle skal starte praksis og begynne å heale andre

Men ja, klart vi skal bruke dem på hverandre

Mange forbinder healing med sykdom

Healing gjør så mye mer med oss enn kun å åpne de energiblokkeringene som gjør oss syke

Healing er sjelebot for alle mennesker

Det gir oss en ro i kroppen

Det lindrer stress og det roer psyken

På den måten kan vi hjelpe hverandre i hverdagen bare ved å være sammen

Vi trenger ikke legge hendene på hverandre for at det skal hjelpe

Healingevnene er i hele kroppen vår, den er i energiene våre

Du vet vel at ofte så sier man at henne eller han er det så godt å være sammen med

Enkelte mennesker gir deg en indre ro og fred bare ved å være sammen med dem

Etterhvert som vi tar i bruk healingevnene våre vil flere og flere av oss få den roen

Vi sender og healing til andre når vi tenker på dem og ønsker dem alt godt

Vi trenger ikke være i samme rom for å gi hverandre gode energier

 

Det er dette verden trenger i dag

Det er dette som kalles kjærlighet

Da kan vi heale hverandre og slippe å bli syk, fysisk og psykisk

På den måten kan vi sakte men sikkert bygge opp et friskere samfunn i de neste kommende  generasjoner

Det vil jo ta tid, det er ikke gjort over natten, men det må igangsettes

 

Mange har jo praktisert i årevis og har opparbeidet sterke evner

Disse er nå til god hjelp når alle andre kommer etter

Det vil ikke være sånn at de som tar i mot folk i dag blir overflødig

Det vil være mer bruk for dem nå enn noengang

Det kommer til å bli masse mennesker som vil ønske å gå kurs

Mange er jo veldig flinke i dag med å stille opp og gi healinger og meditasjoner gratis for å hjelpe oss andre

Det er flere som har livesendinger på internett helt gratis

De legger ned både mange timer og bruker mange kroner for å gi av seg selv til andre

De gjør en formidabel innsats

De sier selv at det er et givende arbeid for de får igjen så mye selv for det, det gjør dem godt

I tillegg er det mange som sender fjernhealing

En stor takk til alle disse ildsjelene som er med på dugnaden med å åpne oss opp en for en

 

Når du er klar for det, se på hendene dine

Så sier du deg villig til å ta på deg oppgaven med å utvikle dine sanser

Det er ikke farlig

Det er bare godt

Det som er viktig å huske er å beholde ydmykheten

Dette er ikke noe du gjør, ingenting du gir fra deg

Du er bare et støpsel man setter i veggen som leder energiene

Energiene kommer ikke fra deg

Du kan ikke bestemme over dem

Du ksn ikke fortelle dem hvor de skal gå eller hvordan de skal virke

Du skal heller ikke fokusere på at noen er syk

Du skal bare formidle energiene så er det opp til kroppen som tar i mot hva de vil gjøre med energiene

Mange spør meg om jeg ikke blir sliten selv

Nei, jeg blir ikke sliten for jeg får like mye som jeg gir

 

Vi går nå inn i en ny tid, en ny epoke, med en ny bevissthet

Det er opp til oss selv å skape vår egen hverdag

Det er opp til oss selv å legge fortiden bak oss og nå se fremover

Vi må se det miraklet som er i hver en av oss

Vi må se hva vi kan bidra med

Man trenger ikke ha flust opp med  materielle ressurser. for å være der for hverandre

Man kan være der i tankene om man ikke kan være der fysisk

Hvis vi skal endre verden må vi begynne i et lite hjørne, det er oss selv

Vil du være med å gjøre verden bedre

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg