Kjenner du meg

Kjenner du meg

Nei, du gjør nok ikke det

Du kan ha en mening om meg, men du kjenner meg ikke

Så ikke tillegg meg intensjoner jeg ikke har

Ikke fortell meg hva jeg tenker om noe, som ikke er tilfelle

Ikke fortell meg hvordan jeg er som menneske

Det er det min oppgave å finne ut av

Du kjenner meg nemlig ikke

 

Jeg har mange ord

Jeg har ord som er direkte

De er talende

Det ligger ingen negativ intensjon bak de

Ikke noe kritikk eller bebreidelser eller skjulte agendaer

Jeg er meg, rett frem er jeg meg

Ordene mine skal ikke tolkes mellom linjene

De skal leses ord for ord

Mine ord skal være saklig

De skal ikke sende ut sure miner eller såret stolthet

De skal være kun ord

 

Hvis du i så fall oppfatter sårhet, kritikk, misnøye, ja da, må du tenke på hvorfor dette speiles hos deg

Hvorfor føler du dette

Hva er det som gjør at du føler at jeg tråkker deg på tærne

Vi kan være uenige, det er helt ok

Det er faktisk helt fabelaktig at vi er uenig for da kan det komme mye læring ut av det

Men det er ingen grunn til å legge noe negativt bak det

Jeg er ikke ute etter å få deg til å skifte mening

Det skal ikke du være med meg heller

Vi skal leve i felleskap, samarbeid

Det er sånn vi utvikler verden til et bedre sted å være

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg