Jeg er der jeg skal være akkurat nå

Jeg er der jeg skal være akkurat nå

Ja, akkurat nå

Selv om det butter litt imot

Selv om viljen og energien ikke spiller på lag

Jeg må bare flyte med og forstå 

Jeg må forstå at jeg må slippe taket

Jeg må overgi meg og ha tillit

 

Hvorfor skal det være så vanskelig å ha tillit 

Tillit til at alt legger seg til rette

Akkurat som det skal

Akkurat til rett tid

Jeg må huske at jeg skaper

I enhver situasjon kan jeg være med å avgjøre retningen jeg vil gå

Ja, unntatt å råde over liv og død 

Den kraften er vi ikke gitt vi mennesker

 

Så hvor går jeg, hva gjør jeg

Jo jeg fortsetter mine steg fremover mot ukjent farvann

Så godt jeg kan senker jeg mine skuldre

Jeg fyller sekken min med de verktøyene jeg har bruk for

Tillit, tro, fokus på det gode, riktig valg av retning og tonnevis av kjærlighet

Kjærlighet til både meg selv og de jeg møter på min vei

Og kanskje mest kjærlighet til de som går seg litt vill og ikke ser det

Det er de som trenger det aller mest

 

Jeg vet det blir spennende

Jeg vet det blir utfordringer

Jeg vet jeg vil få mye ny lærdom

Lærdom spesialdesignet for meg

Akkurat slik alle mennesker får det

Jeg møter de med forventning og med trygghet

Jeg er der jeg skal være

Jeg er den jeg skal være

I dag

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er så skiftende jeg, hvis det er mye støy rundt meg finner jeg ikke igjen meg selv, det blir tusen personer som roter rundt i hodet mitt 🙂 Jeg finner ikke meg selv i vrimmelen 🙂 Du er jo så rolig du 🙂 frodith:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg