Jeg er ute og flyr

Jeg er ute og flyr

Jeg føler meg priviligert og takknemlig

Tenk at lille meg har denne muligheten

Jeg har byttet kulisser

Byttet ut utsikten fra skrivestuen

Jeg har byttet ut pusene med en med vinger

Ja, både hus og puser er vel tatt vare på

For meg betyr disse reisene utrolig mye

Ny utsikt, nye mennesker, ny mat, ny inspirasjon

Kroppen min behøver å være med aktiv

Her nede i solens rike, beveger jeg meg mer

Det er også sunt for hjernen å måtte tenke nytt

Se og oppleve nye situasjoner, ikke bare godstolen hjemme

Selvfølgelig må ikke alle dra til syden, som her Amadores, Gran Canaria

Men å gjøre noe nytt, noe annerledes er sunt

Så heldig, så heldig er den som har muligheten til det

I dag 

ps. Skriver gjør jeg fra balkongen, så ønsker noen å bestille Lillasjelord, skriver jeg gjerne de her nede fra 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg