Siste dag, Arthur Findlay

I dag fikk vi vite at det blir ikke mer norsk uke på Arthur Findlay college.

Det er for få påmeldte. 

Da får vi finne et annet spennende kurs neste gang.

Siste dagen er det tydelig at det er nettopp det, siste dag.

Mange har allerede reist og det skaper en litt avslutningstemning og man faller litt sammen.

Vi er blitt så få at vi nå er samlet i ei gruppe.

Første økte i dag før kaffepause fikk vi stille spørsmål.

Etterpå tok vi fargene fatt igjen.

Vi skulle gjøre en reading av hverandre der vi så fire farger.

En for det mentale, for det emosjonelle, for den spirituelle og den fysiske.

Jeg bruker å vegre meg mot det fysiske for jeg vil ikke se sykdommer hos noen.

Vi skal heller ikke si til noen at de har en diagnose av noe slag, vi er jo ikke leger.

Men jeg så at vedkommende hadde spenningshodepine innimellom.

Alle fargene gikk veldig fint.

Det er veldig morsomt å gjøre readinger ved hjelp av farger.

Jeg liker det.

Etterpå skulle vi ta ned en kontakt.

 Jeg fikk ned en mann men fikk ikke helt plassert han, hvilken relasjon han hadde til samarbeidspartneren min.

Hun oppmuntret meg til å prøve med navn og dato.

Jeg bruker å bli skrekkslagen når jeg skal prøve det men jeg sa det første som falt meg inn.

Jeg fikk Hans, men det skulle være Harry men det var nok for meg.

Jeg ble kjempefornøyd og kastet ut et tall, to tall faktisk.

Det var bursdagen til sønnen hans, så da traff jeg blink.

Wow, da var jeg fornøyd kan dere tro.

Jeg fikk også noe personlighet og interesse, så var fornøyd med prestasjonen min.

 

 Etter lunsj skulle vi leke oss med auragraph igjen.

Papir og fargeblyanter og vi tegner mens vi snakker om det vi tar ned på papiret.

Jeg liker denne måten å jobbe på.

Farger er virkelig et fantastisk redskap å bruke ved readinger.

Men etter at jeg fikk min tegning, ble jeg mentalt helt tom.

Jeg nektet å gjøre en til.

Tegningen og ordene jeg fikk grep veldig dypt i meg.

Det var en veldig fin opplevelse.

Nå var alle utrolig slitne og klar for litt healing.

Først healet vi hverandre to og to.

Jeg og min partner brukte transehealing. 

Deretter skulle vi alle sette oss med ryggen til læreren og hun gav oss alle transehealing.

Det går fint å gi healing til mange samtidig. 

Etter det igjen ledet hun oss gjennom en selvhealingsøvelse.

Deilig avslutning på dagen og uken.

Takk for meg for denne gang, Arthur Findlay

12 kommentarer

Siste innlegg