Tjolaheitjolahopp på Arthur Findlay

I dag øser regnet ned i strie strømmer.

Men vi er jo for det første mest innendørs og dessuten har vi hatt mange nydelige dager.

I går var det tåke men i likhet med åndekontakten min, klarnet det opp utover dagen.

I dag er det mediumskap som har stått på programmet før lunsj.

Vi har lært om alt vi ikke skal gjøre og si.

Vi skal ikke spå fremtid eller ta avgjørelser, noe jeg bestandig har passet meg for.

Jeg mener det er å ta lærdommen fra noen og legge føringen for deres liv.

Jeg sitter jo ikke med noe fasit over hva noen skal gjøre og tankekraften vår er sterk.

Hvis man først planter en tanke i hodet på noen, kan den vokse seg stor og sterk og bli en sannhet.

Vi skal heller ikke være negativ og si hva noen ikke skal gjøre .

 

Deretter gikk vi gjennom en liste over hva vi kunne be om opplysninger  om.

Og det merkelige er jo at det var akkurat en sånn liste jeg hadde begynt på, når jeg følte jeg ikke fikk til.

Gang på gang opplever man å få hjelp, selv om man ikke  ser det med en gang.

Personlighet, jobb, hobbyer, interesser, relasjon, minner, utseende, alder, navn,  når man døde, begravelsen  med mere.

Vi skulle meditere og be om hjelp til et av disse, men som vanlig er ikke jeg fornøyd med det, så jeg ba om personlighet og minner.

I tillegg skulle vi be om et godt råd. 

Jeg fikk at jeg skulle være meg selv og snakke med de jeg fikk ned, slik jeg snakker med andre mennesker.

Og humoristisk sans har de for de la til at å snakke, det er du jo god til. 

Hva? MOI? Jeg er da vel så stille av meg…………….not

Det fine er at nå kjenner jeg kontakten sterkere.

Istedetfor å få ordene dalende ned, var det som om jeg så de ble skrevet foran øynene mine, bokstav for bokstav, som med en skrivemaskin.

Når jeg nå spør direkte spørsmål og er tydeligere, ble alt mye lettere.

Nå fikk jeg ned kontakten og jeg kjente de sterkt.

Jeg kjenner også sterkere bekreftelsen når noen tar ned til meg.Gåsehud og tårer og sterk energi.

Se på den ostekaken, tror dere den var god eller? 

Det kan jeg fortelle at den var. Det var lammelårsskiven med grønnsaker til også.

Etter lunsj var det fokus på ord.

Hvordan ord kan bryte en ned eller bygge en opp.

Når man skal ha åndekontakt er man avhengig av positivitet for å øke energiene. 

Første øvelse skulle vi lese fra oss selv, spirituelt, noe positivt hos partneren.

Etterpå skulle vi  svare på et tema partner ville vite mer om.

Det gikk greit å få det til.

Jeg ble veldig fornøyd når min makker på øvelsen sa at jeg sa akkurat det samme  som hun hadde fått høre på reading med en av lærerne tidligere på dagen. 

 

I neste øvelse skulle vi si noe positivt før vi tok ned en avdød.

Jeg fikk inn en mor men ble litt usikker på om det var bestemor for jeg satt og gned hendene sammen som bestemoren hadde gjort.

Men så ble jeg vist en ovn og at noen tok aske ut fra ovnen.

Da fikk jeg vite at moren spiste aske når hun var gravid. 

Det var kjekt å se hvilken forskjell den positive tilnærmingen utgjorde.

Det var mye lettere å få kontakt for de gode ordene gjorde at en også fikk mer selvtillit.

Selv om ordene var til en annen, føler kroppen vår den positive frekvensøkningen. 

Den siste økten i dag var transehealing.

Den som healet skulle sitte i transe og heale den på stolen foran seg.

Etter en stund ble healingteamet bedt om å trekke seg tilbake men healeren skulle fortsatt sitte i transe.

Deretter byttet pasientene plass og det startet igjen.

For det første var det himmelsk både å gi og få, men også veldig interessant å merke forskjellene i energi.

Fin avslutning på dagen før vi igjen skulle spise. 

Tror jeg må spise meg ned når jeg kommer hjem.

Jeg spiser mer desserter her enn jeg gjør resten av året hjemme.

Og jeg nyter det med god samvittighet.

Jeg måtte bare smake før jeg tok bildet, stønn og sukk, det var nydelig. Middagen var kylling i hvitvinssaus med fløtegratinerte poteter.

For de som blir fristet kan jeg fortelle at den norske uken er den 25.august neste år.

Og gjett hvem som har bestilt rom.

Kveldsunderholdningen var mediumskapsdemonstrasjon av tre av lærerne her. 

Det er kjempemoro å se de i aksjon.

Du verden hvor dyktige de er. 

De kommer med detaljerte opplysninger så man blir blåst av banen av forbauselse over at det er mulig.

Nok en flott dag.

I dag

 

12 kommentarer
    1. Så fint at du gir oss smakebiter, både på læring og deilig mat. 🙂 Kakenedessertene er jo bare å glede seg over..jeg sneik til flere til hvert måltid, kanskje ikke så bra å være så glupsk, men du verden så smakfullt…. Nyt de siste dagene.:-) Ser frem til nye reisebrev fra AFC..

    2. Så fint å få ” være med” på dagene der borte! Takk for det, Mariann. Så de har flyttet neste års norske uke? Hmm, da tror jeg jammen meg at jeg må melde meg på! Lengter tilbake dit, ja☉❤

    3. Høres veldig interessant ut. Må være veldig utviklende for de som ikke har drevet med slikt tidligere. Mye god mat ser og høres det ut som det er også.
      Jeg har aldri villa bli såkalt spådd. Redd for at det kunne bli liggende der som en styring. Et par ganger ville jeg likevel pga. livsutfordringer, men da ble jeg faktisk stoppa. En gang ble jeg likevel lest ut av Tarotkort til, det skapte veldig sterke negative energier. Både i nærmiljøet og langt unna. Slik at ting jeg hadde laga falt ned fra veggen og at mora mi milvis unna ble kjempeengstelig på mine vegner, uten å vite hva jeg gjorde.

    4. Ja, det er derfor de terper mye på dette her, ikke noe negativt, bare oppbyggende. Kanskje er det en av de tingene som gjør at det er godt å være her. Det er mange nybegynnere her, så det går fint. Det er som om man alle er nybegynnere på et vis for man får akkurat det man har behov for og alle lærer mye. 🙂 BforB:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg