Duggfrisk morgen på Arthur Findlay

Duggfriske bilder fra Arthur Findlay parken.

Jeg stod opp 6.45 selv om jeg kunne sovet til 7.30.

For de som kjenner meg, er det nesten utenkelig.

Jeg bruker å sove så lenge som mulig.

Så ble jeg litt usikker om jeg hadde norsk eller engelsk tid.

Enda jeg visste det var tåpelig, for klokka hadde jo stilt seg en time tilbake i går.

Hvordan skulle den ha stilt seg frem igjen liksom.

Men jeg gjorde meg klar og spaserte gjennom parken.

Jeg elsker å gå gjennom parken.

Den er helt spesiell.

Digre trær og masse busker og blomster plantet til de som har gått bort.

Fire harepuser sprang over veien foran meg.

Endelig fikk  jeg en med på på bildet.

Det var masse forsinkelser i går men vi kom da frem til slutt. 

Vi ble delt inn i grupper i går og jeg lot tilfeldighetene råde.

Jeg fikk derfor en ny lærer denne gang.

Det blir spennende.

Jeg kjenner til Yenni fra før, for hun hadde deler av undervisningen forrige gang .

Etter middag møttes vi gruppevis.

Den første øvelsen vi gjorde var å lukke øynene, la oss lede inn i en meditasjon der vi skal kjenne hvordan det føles når åndeteamet er hos oss.

Dette for at vi skal vite når vi jobber ut fra vår egen spiritualitet eller om vi har hjelp.

Jeg kjenner de med at jeg får en sterk tyngde i kroppen, som om jeg blir presset ned i stolen.

I tillegg begynner jeg å klø rundt nesen som om det er en flue som surrer rundt der.

Vi skulle be om å få to ord.

Jeg fill selflove og let go of fear .

Typisk man hører dem på engelsk, enda det jo slett ikke må være sånn.

Det er nok jeg selv som blander inn det engelske språket fordi læreren snakker engelsk.

Hjemme får jeg jo beskjedene på norsk.

Men beskjedene er nok viktige for det er disse to tingene jeg trenger å jobbe med.

Være glad i meg selv og ikke være ha så mye frykt i meg, for jeg har jo fortsatt litt av det. 

 

Etter denne lille øvelsen delte vi inn i grupper på tre og tre.

Den ene fikk et bilde som hun skulle telepatisk skulle sende oss.

Vi lo godt for vi fikk så ymse som ikke stemte, men vi fikk også en del riktig.

Stor var forbauselsen når jeg fikk mitt bilde og det viste seg at det så ut slik jeg hadde trodd det så ut det som  ble sendt meg. 

Jeg hadde sett mitt eget bilde før jeg hadde fått det tildelt, morsomt.

Det siste bildet så jeg først, men så blander jeg inn en rekke farger som ikke var der.

Det er nettopp dette vi skal øve på, skille mellom det vi intuitivt går og det vi begynner å tolke oss til.

Jeg sa det var et tre men så begynte jeg å blande inn en rød ball  

 

 

I dag skal jeg starte dagen med en personlig reading med læreren.

Der skal bli spennende å høre hva hun har å fortelle meg.

Jeg har valgt en reading som tar for seg den spirituelle utviklingen min.

Man kan også be om en reading der de tar ned noen som har gått bort men det er ikke noe jeg har behov for.

Jeg gleder meg til å starte dagen.

Nå er det klart for frokost

I dag 

 

 

6 kommentarer
    1. Du er i veldig vakre omgivelser. Det høres veldig spennende ut det du er med på. Vil tro det kreves litt av en ro i en, bare å ta i mot og ikke overstyre.

    2. Det er jo herlig å være ute før verden har våknet opp. Og å rusle gjennom den parken ser utrolig flott ut.
      Jeg fikk ikke tatt turen dit da jeg var i London. Formen var ikke på topp, ikke hos meg, og ikke hos min datter. Så vi gjorde ting litt mer impulsivt, og fikk absolutt dagene til å fly avgårde.
      Kos deg med oppholdet. Spennende å høre utviklingen 🙂

    3. Jeg er vanligvis ikke noe morgenfugl 🙂 Jeg tror ikke dere ville hatt så mye utbytte av det heller fir de sier nå at de slipper ikke inn de som ikke er studenter og at heller ikke vi får ta imot besøk 🙂 Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg