Læring

Bilde

 

Læring kommer i perioder

Den kommer helt av seg selv

Det vil si hvis vi lytter

Akkirat nå er jeg midt i en sånn læring 

Jeg så ikke det selv når den startet, jeg forstod det først i dag

Nesten en uke etterpå

 

Det falt en tanke ned i hodet mitt forrige uke

Jeg skulle igjen ha en fargeøvelse og jeg skulle gi til alle, ikke bare noen få

Jeg så gjorde og det ble over 600

Selvfølgelig ble jeg sliten

Å gå inn i så mange energier er krevende

Kroppen min ble stresset

Den reagerte fysisk ved å få hodepine, nå fire dager etterhverandre 

Jeg har også hatt fysisk vondt i ørene, noe som ofte følger med, når man jobber mye spirituelt 

Men hva har skjedd etterpå

 

For det første er det alle fine menneskemøtene

Jeg ser sammenhenger hvordan møte med ett menneske hjelper en annen

Jeg skriver om kreativitet til ett menneske og når jeg så skriver til den neste, blir jeg gitt forklaring på hvorfor kreativiteten er så viktig.

Det kommer i et eget innlegg 

Jeg er blitt åpnere 

Denne gangen kan jeg sette ord på det

Jeg kjenner de menneskene jeg skriver til bedre

Plutselig får jeg en trang til å være skikkelig, ryddig, når jeg skriver

Det er fordi den jeg skriver til, er nettopp sånn

Jeg føler energiene til en er så vakre at jeg føler savn i det jeg må gi slipp på dem

Som jeg sa ser jeg sammenhenger bedre, hvordan ett menneske hjelper en annen, via meg

Det er som om stemmen inni meg er blitt tydeligere

Det merket jeg godt når jeg skrev det lange innlegget jeg hadde tidligere

http://lillasjel.blogg.no/1497264123_hvor_er_volumknappen_for__pne_opp_for_sansene_vre.html

Det var en fin opplevelse

Midt i innlegget fikk jeg veiledning

Skrivingen endret karskter

Setningene ble kortere, enklere, når jeg knoter,  må jeg bruke mye tid på redigering

Jeg må korte ned småord og lengde og utenomsnakk

Pluselig gled skrivingen av seg selv, jeg fikk forklaringer

Det var amazing rett og slett å merke endringen mens jeg skrev

Det er denne kontakten med den jeg er som person, sammen med veiledningen som gjør at lillasjelordene blir unike

Jeg har også fått det servert ganske så tydelig at ro for meg fortsatt er et nøkkelord

Jeg kan ikke finne ordene uten at jeg klarer å beholde roen inni meg

Jeg takker for læringen i dette korte, hektiske semesteret

Jeg takker også alle som var med på denne vakre reisen

I dag 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg