Noen ganger føler man at man prøver å flytte føttene, men de vil liksom ikke videre

Healingord skrevet på bestilling. Hvis du ønsker å få skrevet “dine” ord, ta kontakt på Lillasjel, her eller på sms 9946 7178. –

I linken under forklarer jeg litt om disse healingordene.

http://lillasjel.blogg.no/1493290789_jeg_tror_ikke_jeg_dikter.html

 

 

Noen ganger føler man at man prøver å flytte føttene, men de vil liksom ikke videre

Hvor skal vi spør de

Hva er vitsen

Er dette det du ønsker for oss

Er det ikke noen nye veier vi kan gå der vi ikke har vært før

De er litt frustrerte

Det som brukte være moro, er ikke så interessant lenger

De ønsker nye stier, ny lærdom, nye mennnesker, ny input

Alt dette ønsker de seg, men så står de likevel bom fast der de er

De er så forvirret for de vil, men så vil de ikke

De tror, men så tror de ikke

Men hva så med den som har disse føttene

Det er nok sånn eieren føler seg også

Hva skjer nå liksom

Man ønsker noe mer men så vet man ikke helt å komme seg videre

Man tviler på det man før har trodd på

Er det nå virkelig sånn eller har jeg tatt feil

 

La føttene få stå der de står

De står der bare for å tenke seg litt om

Ikke bry deg med dem, de kommer etter når de er klar

La heller fokuset være om hjertet ditt

Hva sier hjertet

Du har ikke lyttet til hjertet på lenge

Du har gått på autopilot

Du har bare latt føttene styre uten å tenke så mye mer over det

Men hva sier egentlig hjertet ditt

Har du bedt om  å bli vist veien

Har du overgitt deg og sagt at nå gir jeg opp, vis meg veien

Vis meg hvor jeg skal og hva jeg skal

Bring meg noe nytt

La meg få nye mennesker å kjenne

Mennesker med andre interesser og meninger

Noen som kan si meg imot

Noen som tror på noe jeg ikke tror på

Hvorfor det, sier du

Jo fordi det er da du får ny inspirasjon

Du må ikke henge med dem, du må ikke forandre deg eller tro det de tror

Du skal bare bli dyttet litt videre

Så vær åpen for de som du før ikke har lyttet til

Det er noe å hente der

 

Du er så eventyrlysten

Det er så mye du har lyst til å utforske

Du vet bare ikke hvordan du kommer i gang

Igjen sier vi,overgi deg

Si at sånn er det

Si at hjelp, jeg trenger å bli dyttet i ryggen

Da vil du oppdage at du vil bli gitt inspirasjon

Bøker, filmer, mennesker, ord og bilder som dukker opp foran deg

Du vil bli forbløffet

Og så vil du si at hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før

Det er jo så spennende og jeg er så glad for at dette skjedde

Ofte må vi anerkjenne det vi er i, før vi får startskuddet til noe nytt

Ut fra overgivelsen får vi nemlig nye spirer

Når vi anerkjenner, da setter vi også opp et stoppskilt

Her er jeg i dag, nå trykker jeg på resetknappen og går videre

Hvis vi hele tiden fornekter sannheten, vil vil bli stående fast der vi er og ikke komme videre

Vi må gi slipp på det gamle før vi tar inn det nye

Og vi vet at du gleder deg til nettopp dette

Du stråler bare ved tanken

Du er så lærelysten og så klar for nye kapitler i boken din

Du har forstått at du er medskaper

Du har bare ikke tenkt på at du må sette sluttstrek ved å overgi deg først

Du må ha et punktum før du er  klar for neste side i boken

Det er en givende bok, boken om ditt liv

Det er en god bok å lese

Mange gode minner å se tilbake på

Du elsker gleden og du elsker fargene

Du sprudler til tide over av liv, som om det bobler inni deg

Når så boblene holder på å forsvinne, får du litt panikk

De vil komme igjen

Bruk det visuelle, ta gjerne i bruk det kreative

Syng, dans, mal, skriv, hva ditt hjerte måtte ønske

Det vil øke inspirasjonen din

Tenk på øyeblikk i livet der du har sprudlet og hatt fine opplevelser

Bruk de øyeblikkene i kreativiteten, enten du skriver om dem eller du maler eller du bare visualiserer dem i hodet ditt

Gå en tur i naturen

Sett deg ned og bare vær til stede inni deg selv

Du vil da kjenne at det er godt å være deg

Nyt de øyeblikkene, vær takknemlig for de gode følelsene

Du er et vakkert menneske med en kreativ sjel

Det var våre ord til deg

Fremelsk dine gode sider og din kreativitet

Du vil oppdage nye sider ved deg selv som du ikke har sett før

Kast deg ut i nye eventyr, men vent til du kjenner det er riktig

Ikke press deg ut i det, før hjertet ditt sier gå

Presser du deg for tidlig, kan det føre til at du bakker ut, så ta deg tid

Det er ikke noe som haster

Bare vær i det du er akkurat nå, til det endres av seg selv

Du er et vakkert og fargerikt menneske som har så mye å gi

Husk at å være deg selv er mer enn nok

Vi gleder oss på dine vegne over hvor vakker du er der du sender ut dine stråler til dine medmennesker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg