Det er som om det skal gå et tog og jeg står med en fot på toget og en fot på perrongen.

 

Jeg har vært på ferie en uke.

Jeg kommer hjem og er ikke utslitt.

Det er et nytt fenomen.

Jeg bobler derimot over av noe jeg ikke helt vet hva det er.

Det er som om det skal gå et tog og jeg står med en fot på  toget og en fot på perrongen.

Som om jeg ikke har kommet meg på toget i det det skal gå.

Jeg føler det ligger mye læring foran meg.

Og er det noe jeg er glad i så er det å lære nye ting.

Jeg ønsker å forstå mer av den verden jeg har kommet inn i.

Healing og mediumskap og menneskemøter.

 

Jeg får hele tiden beskjed om en ting i gangen.

Konsentrer deg om et tema før du tar fatt på et nytt.

Men nå kommer to ting samtidig.

Jeg lærer mer om det å rense hus.

Forskjellen på energiminner og ånd.

Hva er avtrykk etter levende mennesker, de som bor i huset og hva henger igjen i området,  fra tidligere tider.

Hvem er på besøk i huset i form av ånd.

Uten at jeg løfter en finger, blir jeg ledet inn i læresituasjoner.

Programmer på tv eller oppgaver med å rense hus, der jeg får lærdom.

Jeg lærer å kaste det jeg ikke tror på og ta til meg det som høres riktig ut.

Jeg stoler på at jeg får den lærdommen jeg skal.

 

Det gjelder og det andre temaet som snuser seg inn.

Jeg har hatt stor motstand mot å se sykdommer.

Derfor har jeg aldri sett hva som feiler noen.

Dette fordi jeg vil ikke ha fokus på at de er syk, men at de blir frisk.

Jeg nekter å ha det sånn at når jeg møter mennesker på gaten så ser jeg om de er syke.

Likevel trenger det seg litt på.

Det jeg da forstår er at jeg skal kunne vite og forstå hvordan ting henger sammen i kroppen.

Hvor er det blokkeringer.

Det kan være praktisk å vite for å komme med gode råd i healingsituasjoner.

Men dette er ikke noe jeg skal hastes inn i, i og med at jeg fortsatt er litt redd akkurat dette.

Det må modnes.

Det jeg ser er at jeg begynner å føle farger.

Når jeg har et menneske til healing, begynner jeg å se energitrådene gå gjennom kroppen.

De er som blåe streker.

Jeg kan da følge de strekene og da møter jeg noen steder på røde rundinger.

De sier meg at her er det blokkeringer eller vondter.

Der det er grønt er det fin gjennomstrømming.

Der det er gult, er det et lite problemområde i emning.

Men jeg føler meg helt i startfasen med denne læringen og er nok enda i første klasse.

Så får vi se hva som skjer videre.

 

Jeg føler og at jeg skal skrive mer enn jeg gjør.

Ofte surrer jeg meg bort og får ikke skrevet noe.

Jeg kommer meg ikke til pc-en på et vis.

Det er som om jeg prøver å lure meg unna.

Men jeg forstår på et vis at noe skal utvikles videre.

Det har jo pågått siden i forfjor høst når jeg begynte med Lillasjelord.

Lilleasjelord er readinger skrevet via bestillerens energier.

Jeg tuner meg på en måte inn i dennes energier og skriver da det som kommer av ord til denne.

Nå føler jeg det er en annen type skriving som skal i gang

Kanskje om andre temaer, men jeg aner faktisk ikke.

Det er bare en følelse jeg har inni meg, en stemme som kviskrer til meg.

Kom deg opp av stolen og sett deg ned og skriv.

Det var som da jeg følte jeg skulle lese.

Jeg kunne lese hva som helst, bare jeg leste.

I ettertid forstår jeg jo at det var for å lære meg å se bilder i hodet.

Når man leser, “ser” man jo det man leser i hjernen.

Det har jeg bruk for både i healingen, i mediumskap og husrens.

Kanskje er det noe jeg skal utvikle med skrivingen også.

Kanskje skal jeg skrive, bare for å skrive.

Det vet jeg ikke akkurat nå.

Jeg har ikke behov for å vite heller.

 

Det jeg har behov for, er å komme meg tidligere i gang på formiddagen.

Jeg sitter for lenge før jeg kommer i gang.

Jeg har jo i mange år, hatt lite med krefter og har hatt behov for mye hvile.

Nå er kroppen mye friskere og jeg må lære meg nye rutiner.

Jeg kan ikke sitte halve dagen og se tv før jeg kommer i gang.

Men jeg tar det med ro, i visshet om at det får jeg til.

Sakte men sikkert snur jeg hjernen om til å tørre å gjøre mer.

Jeg føler jeg går spennende tider i møte.

I dag

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så flott at du føler deg ok etter ferien.. da blir det jo en positiv opplevelse å ha vært på reise :)) Og gøy at du stadig lærer/oppdager nye ting av det du holder på med :)) Klem fra meg <3

    2. Så godt og fint sagt i bilderuten…
      Og så flott du forklarer i resten av innlegget. Som sagt før synes jeg det er spennende ting du omgir deg med og arbeider mer og lærer mer om.
      Må være en fantastisk tid å dra bort på reise på, og det rette å gjøre når du får energi av det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg