Appletv og youtube er en fantastisk kombinasjon

 

Jeg simpelten forguder Apple-tv en min

På den kan jeg se alt jeg vil på youtube på min store, flotte tv

Det er bare helt fantastisk

Og det er helt gratis

Jeg kan ha konsert i stuen

Pink Floyd

Coldplay

Leonard Cohen, eller hva du måtte ønske

Jeg kan se inspirasjonsvideoer, meditasjon og healing, søkte på meditasjon norsk

Healing og konsert ved Runar Halonene og Tron Syversen. på denne konserten var jeg faktisk. Det var veldig sterkt.

Foredrag med Kaj Pollak, mannen bak filmen Så som i himmelen

Jeg kan få kurs

Enten det nå gjelder matlaging

Trines mat

Elller vil du ha Jamie Oliver å besøk

Eller klarsynthet og mediumskap, her søkte jeg på mediumship. Jeg har ikke sett disse klippene selv, så vet ikke hvor gode de er.

Kanskje vil du ha et fotokurs

Eller tips når du ønsker å male bilder

Eller bare vakre bilder med berolligende meditasjonsmusikk

Hva med litt samisk joik

Eller litt indianermusikk

Du finner alt du måtte ønske på youtube helt gratis

Det er nesten for godt til å være sant

Og jeg synes det er aldeles ubeskrivelig herlig

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg