Jeg klatrer

 

Jeg klatrer

Hjernen vår er et flott redskap

Min hjerne liker godt å være visuell

Det er som om man forstår ting bedre når den får tanker servert i bilder

Derfor er øvelser der jeg visualiserer, viktig for meg

Det må være små, enkle øvelser

Blir det for omstendelig, ja da blir det liksom ikke gjort

 

Jeg ble litt nedstemt i dag

Litt motløs og oppgitt

Jeg begynner å lære nå at den eneste som kan løfte meg igjen, det er meg selv

Jeg lukker derfor øynene

Jeg ber om å få ren, ny, hvit skinnende energi ned i kronechakra

Jeg lar den fylle kroppen min

Samtidig ser jeg for meg at det tunge renner ut àv meg

Det renner som sand ut i elven og blir renset

 

Samtidig ser jeg at jeg blir gitt en stige

Aha, jeg forstår

Med den kan jeg klatre oppover i energifrekvensene

Sakte, men sikkert, steg for steg, klatrer jeg opp

Jeg velger bevisst å la det tunge bli igjen

Jeg smiler mens jeg klatrer

Det er jeg som har kontrollen

Det er jeg som bestemmer

Mens jeg står der oppe i høyden, kan jeg se at jeg har passert  de mørke skyene

Er jeg litt nedfor, liker jeg å se for meg at fargen marineblå omfavner kroppen min

Jeg finner meg en stol der oppe og nyter utsikten

Med ett  kjennes alt lettere ut

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg